Skocz do zawartości


Zdjęcie

seagate wadliwa seria 7200.11


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 30 08 2012 - 10:47

Witam szanownych uzytkownikow
Chcialbym sie was poradzic co zrobic w takiej syutuacji.Niecale 2 miechy temu wyslalem dysk wadliwej serii do seagate 7200.11.Wyslali mi emaila 3 dni po wyslaniu ktory przetlumaczylem i wychodzi na to ze moj dysk zostal wyslany.email zawieral rozne numery Rma shipp itd.Postanowilem sie dowiedziec co sie dzieje z moim dyskiem bo juz dlugo czekam wiec zadzwonilem do ups(dysk zostal wyslany na Szyszkowa do Warszawy) oni i mowia ze aby sie czegos dowieziec na temat przesylki wymgany jest numer przesylkowy ktory zaczyna sie na 1Z oraz ze ten numer powinien nadac mi seagate.Ale tu jest problem nie jestem dobry z angileskiego aby tam dzwonic wyslalem emaila ze nie wyslali mi tego numeru oraz podalem numer rma dysku.Odpisali mi ze (no bynajmniej po przetlumaczeniu tak wynika :( ) juz nie zajmuja sie prywatnymi zgloszeniami i wyslali mi link na forum itd.Na stronie seagate mozna sprawdzic stan wysylki.Po uzupelnieniu danych: numer rma i nazwisko wyskoczylo mi okienko gdzie sa moje dane, gdzie zostal wyslany dysk ale zaciekawilo mnie pare rzeczy: 1 na gorze pisze stan zamowienia zamkniety na dole podany jest numer modelu dysku i pisze wyslany.Teoretycznie dysk powinien byc u mnie a tak nie jest.Czekam niecale 2 miechy a na temat dysku nikt nic nie wie.Ciekawe jest tez to ze po wejsciu na szczegoly pisze przewoznik dhl express.Tam tez dzwonilem i wymagany jest numer przesylkowy.Co zrobic seagate nie wyslal mi tego numeru przesylkowego a dysk to nie zabawka ze sobie kupie nowa wkoncu to ponad 300zl :(.

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 30 08 2012 - 20:47

oni i mowia ze aby sie czegos dowieziec na temat przesylki wymgany jest numer przesylkowy ktory zaczyna sie na 1Z


Nr które zaczynają się na 1Z to tak zwany nr monitorowania przesyłki przez internet.
Oprócz tego powinieneś mieć też numer referencyjny który w e-mail podaje firma UPS zaczynający się na (PLB0000000 podaje taki przykład) dzwoniąc do serwisu podajesz im nr referencyjny i oni na tej podstawie mówią Ci co się dzieje z Twoim dyskiem.. Natomiast pod nr referencyjnym powinieneś mieć link pod którym kontrolujesz gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Użytkownik Tomasz6688 edytował ten post 31 08 2012 - 07:13

  • 0

#3 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 31 08 2012 - 16:21

Oprócz tego powinieneś mieć też numer referencyjny który w e-mail podaje firma UPS zaczynający się na (PLB0000000 podaje taki przykład) dzwoniąc do serwisu podajesz im nr referencyjny i oni na tej podstawie mówią Ci co się dzieje z Twoim dyskiem.. Natomiast pod nr referencyjnym powinieneś mieć link pod którym kontrolujesz gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Tu jest problem nie dostalem maila od zadniej firmy kurierskiej tylko od seagate ze dysk zostal wyslany ale gdzie to nie wiadomo.Cos czuje ze ten dysk do mnie nie dotrze ....
  • 0

#4 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 01 09 2012 - 07:07

Zadzwoń raz jeszcze do UPS przedstaw sytuację i powiedź im skąd masz mieć nr zaczynający się na 1Z jak od nich nie dostałeś w ogóle e-mail. I zobaczysz co ci powiedzą.
  • 0

#5 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 02 09 2012 - 10:30

dzwonilem mowili ze seagate powininen wyslac.A oni mi wyslali maila ze nie zajmuja sie prywatnymi zgloszeniami.
  • 0

#6 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 02 09 2012 - 10:54

Powiem Ci tak nie dawno również wysyłałem tyle że laptopa przez firmę kurierską UPS i po wypełnieniu na stronie asusa wszystkich danych na drugi dzień dostałem e-mail od UPS jak i od Asus. Wydaje mi się że coś musiałeś zdrowo namieszać z tą wysyłką. W wiadomości od asus był podany numer RMA który miałem spisać w widocznym miejscu na kartonie. Poniżej było numer reklamacji sprzętu, poniżej jeszcze było numer listu przewozowego (numer zlecenia transportowego) to: 1Z.

Wiadomość od UPS przesłali mi Utworzono etykietę UPS, 1Z w tym było pokazane skąd kurier ma odebrać paczkę i dokąd ona ma jechać. Poniżej powinieneś mieć link żeby śledzić przesyłkę przez internet.


P.S. Proszę o używanie polskich znaków jak piszesz w temacie.

Użytkownik Tomasz6688 edytował ten post 02 09 2012 - 11:08

  • 0

#7 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 07 09 2012 - 19:04

Powiem Ci tak nie dawno również wysyłałem tyle że laptopa przez firmę kurierską UPS i po wypełnieniu na stronie asusa wszystkich danych na drugi dzień dostałem e-mail od UPS jak i od Asus. Wydaje mi się że coś musiałeś zdrowo namieszać z tą wysyłką. W wiadomości od asus był podany numer RMA który miałem spisać w widocznym miejscu na kartonie. Poniżej było numer reklamacji sprzętu, poniżej jeszcze było numer listu przewozowego (numer zlecenia transportowego) to: 1Z.

Wiadomość od UPS przesłali mi Utworzono etykietę UPS, 1Z w tym było pokazane skąd kurier ma odebrać paczkę i dokąd ona ma jechać. Poniżej powinieneś mieć link żeby śledzić przesyłkę przez internet.


P.S. Proszę o używanie polskich znaków jak piszesz w temacie.


Jak mogłem namieszać? Wszedłem na strone seagate.com uzupełniłem formularz, wydrukowałem etykiete z danymi imię, nazwisko, numer RMA nakleiłem na paczke i wysłałem.Seagate wysłał mi numery RMA np. rma1,2, ship number itp.Przeszukałem dokładnie te 2 maile i nie znalazłem numeru przesyłkowego, wiec uważam, że to wina ups lub seagate skoro żadnego takiego numeru nie otrzymałem.Apropo kumpel też posiadał te dyski z serii 7200.11 i wysłał 2 i co sie okazało? Wysłali mu tylko 1 naprawiony a 2 nie otrzymał jakbym wiedział, że tam taki cyrk jest to bym go nie wysyłał :(
  • 0

#8 sw29l

sw29l

    Charlie Don't Surf !

  • 1 958 postów

Napisano 08 09 2012 - 20:52

Jedynym wyjsciem jest bezposredni kontakt via Live Chat z UPS i Segate aby wyjasnic problem - musi sie to wyjasnic, masz dowody wysyłki wiec nie mam mozliwosci zagubienia przesyłki
  • 0

#9 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 09 09 2012 - 09:32

Jedynym wyjsciem jest bezposredni kontakt via Live Chat z UPS i Segate aby wyjasnic problem - musi sie to wyjasnic, masz dowody wysyłki wiec nie mam mozliwosci zagubienia przesyłki

Sądze, że to dobry pomysł ale jest problem.Wchodząc na strone seagate w live chat nalezy uzupełnić formularz po uzupełnieniu wyskakuje mi okno w którym pisze



Using the subject line of your case we would like to suggest the following Knowledge Base articles, which may answer your question. Please review them.

If these articles do not answer your question, you may click on the "Chat Now" button to speak to Support via Chat.
Do ups dzwoniłem i w kółko to samo prosimy podać numer przesyłkowy którego nie otrzymałem ani od seagate ani od ups.
  • 0

#10 sw29l

sw29l

    Charlie Don't Surf !

  • 1 958 postów

Napisano 09 09 2012 - 13:03

Jak nie ma pasujacej opcji to zaznacz najbardziej pasujaca do probemu, oni cie podlacza do odpowiedniej osoby.
pamietaj aby po zakonczonej rozmowie zrobic screena z calej konwesacji jako dowod aby nikt sie pozniej nie wykrecił.

co do ups, ja mialemz nimi raz do cznienia i to był ostatni raz - nigdy wiecej stresu.
  • 0

#11 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 11 09 2012 - 17:36

Jak nie ma pasujacej opcji to zaznacz najbardziej pasujaca do probemu, oni cie podlacza do odpowiedniej osoby.
pamietaj aby po zakonczonej rozmowie zrobic screena z calej konwesacji jako dowod aby nikt sie pozniej nie wykrecił.

co do ups, ja mialemz nimi raz do cznienia i to był ostatni raz - nigdy wiecej stresu.

Pokombinuje jeszcze z tym chatem ale nie wiem czemu nie chce mnie połączyć ;(
Jest możliwość żeby nie zamykać tematu? Bo niestety nie mam czasu teraz na tą zabawe z dyskiem i myślę że w piątek pokombinuje.

  • 0

#12 Errorek

Errorek

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 14 09 2012 - 16:57

Niestety nadal to samo, nie mogę się połączyć z konsultantem od seagate :( próbowałem rożne metody nie działa.Wynika z tego, że ten dysk musi być w rękach ups ale dlaczego tego numeru przesyłkowego nie dostałem?

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych