Skocz do zawartości


Zdjęcie

reklamacja w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 olekaj193

olekaj193

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 23 11 2017 - 20:06

Witam wziąłem telefon z play na 3 lata, przy czym od jakiegoś czasu zaczął mi się psuć a tel jest na gwarancji. Na dzień dzisiejszy czeka mnie 7 reklamacja a mój tel nadal się psuje. Od ostatniej reklamacji nawet nie upłynął miesiąc a już się tel popsuł tzn ekran dotykowy nie reaguje.
Telefon oddany znów do reklamacji tym razem z tytułu Rękomja że nie chce kolejnej naprawy tylko ten sam nowy tel lub wymiana na inny. A miałem sony xperia aqua.
Dostałem telefon od play że jest odmowa z tego względu że telefon jest za drogi, a koszt naprawy jest tańszy. To moje pytanie brzmi czy mam ten telefon naprawiać w nieskończoność? czy coś jeszcze mogę zrobić w tej sprawie?



Użytkownik pawel315 edytował ten post 24 11 2017 - 20:44

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5013 postów

Napisano 04 12 2017 - 05:15

Patowa sytuacja, najprościej będzie jak złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądasz zwrotu pieniędzy (podstawa prawna 560 §1). Jeśli nie zgodzą się, to zgłosisz sprawę do Urzędu Konsumenckiego i cywilną w sądzie. Sprzedawca nie wywiązał się z zobowiązań i przekazał Ci produkt wadliwy co jest ewidentnym faktem przemawiającym za takim, a nie innym roszczeniu.



  • 0

#3 tal

tal

    Początkujący

  • 44 postów

Napisano 22 12 2017 - 11:39

Możesz się zgłosić do rzecznika praw konsumentów. Myśle, że sprawa jest do wygrania. Konsumenci mają spore prawa.


Użytkownik tal edytował ten post 22 12 2017 - 11:39

  • 0

#4 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6097 postów

Napisano 14 01 2018 - 12:15

Telefon zgłoś na reklamację bezpośrednio do producenta a nie do Play'a. 

Większa szansa że producent ją uzna niż pośrednik. 

Wystarczy tylko dowód zakupu; paragaon bądź fv


  • 0

#5 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5013 postów

Napisano 22 01 2018 - 11:57

Z reklamacją o producenta to nie zawsze jest tak wesoło - jeśli producent zadecyduje że wymiana jest konieczna to wtedy wracamy z problemem.. do sklepu.


  • 0

#6 tomarys90

tomarys90

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 06 02 2018 - 16:07

Producent raczej nie przejmuje się takimi pojedyńczymi przypadkami, małe szanse.


  • 0

#7 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5013 postów

Napisano 09 02 2018 - 09:35

Kto tak powiedział??



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych