Skocz do zawartości


Zdjęcie

reklamacja w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 olekaj193

olekaj193

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 23 11 2017 - 20:06

Witam wziąłem telefon z play na 3 lata, przy czym od jakiegoś czasu zaczął mi się psuć a tel jest na gwarancji. Na dzień dzisiejszy czeka mnie 7 reklamacja a mój tel nadal się psuje. Od ostatniej reklamacji nawet nie upłynął miesiąc a już się tel popsuł tzn ekran dotykowy nie reaguje.
Telefon oddany znów do reklamacji tym razem z tytułu Rękomja że nie chce kolejnej naprawy tylko ten sam nowy tel lub wymiana na inny. A miałem sony xperia aqua.
Dostałem telefon od play że jest odmowa z tego względu że telefon jest za drogi, a koszt naprawy jest tańszy. To moje pytanie brzmi czy mam ten telefon naprawiać w nieskończoność? czy coś jeszcze mogę zrobić w tej sprawie?



Użytkownik pawel315 edytował ten post 24 11 2017 - 20:44

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5009 postów

Napisano 04 12 2017 - 05:15

Patowa sytuacja, najprościej będzie jak złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądasz zwrotu pieniędzy (podstawa prawna 560 §1). Jeśli nie zgodzą się, to zgłosisz sprawę do Urzędu Konsumenckiego i cywilną w sądzie. Sprzedawca nie wywiązał się z zobowiązań i przekazał Ci produkt wadliwy co jest ewidentnym faktem przemawiającym za takim, a nie innym roszczeniu.



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych