Powolna praca systemu
#1
Napisano 27 08 2016 - 01:53
#2
Napisano 27 08 2016 - 09:20
Sądząc po logach, to jest OK.
wskakuje też coś takiego jak "about: blank"
to tylko oznacza, że coś nie zostało ustawione, np. w przeglądarce nie została ustawiona strona główna.
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
ShortcutWithArgument: C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\9501e18d7c2ab92e\Paweł - Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> --profile-directory="Profile 2"
ShortcutWithArgument: C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\225bb61db2f318c1\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> --profile-directory="Profile 3"
FF Plugin-x32: @Google.com/GoogleEarthPlugin -> C:\Program Files (x86)\Google\Google Earth\plugin\npgeplugin.dll [Brak pliku]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Blue Ripple Sound\Rapture3D - Help.lnk
C:\Users\Pawel\Links\GG dysk.lnk
C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Start Tor Browser.lnk
C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Hammer & Chisel, Inc\Discord.lnk
C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\Nowy Arkusz programu Microsoft Excel (2).LNK
C:\Users\Pawel\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\Nowy Arkusz programu Microsoft Excel.LNK
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
.
#3
Napisano 27 08 2016 - 11:22
Zrobiłem, ale nic nie pomogło no i nie sądzę, żeby coś z ustawieniami przeglądarki było od początku nic w nich nie grzebałem i za wiele nie ustawiałem, przeglądarka bardzo zwolniła wręcz nienaturalnie zamula i laguje a w tym okresie paru dni, kiedy od kiedy to się dzieje na pewno nic nie zmieniałem w zasadzie w ustawienia nie wchodziłem od jakiegoś czasu, od kiedy ją ściągnąłem dodam, że reinstalowałem wszystkie przeglądarki resetując wszystkie ustawienia i problem jakby jest tylko na operze. Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest wewnętrzny problem samej opery, lecz nie znam się i nie mam pomysłu jak to sprawdzić, być może na parę dni przesiądę się na chroma lecz chciałbym jakoś zweryfikować problem i nie zostawiać tej kwestii nierozwiązanej.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych