Skocz do zawartości


Zdjęcie

Format


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 raflat17

raflat17

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 17 11 2006 - 23:19

Witam

Chciałbym sformatować dysk pod linuksem ale jestem kompletnie zielony z tego systemu. Mam oryginalnego Aurox 12.0 Live na 2 DVD. Dysk o wielkości 160GB. Nie posiadam stacji dyskietek. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak wgrać linuksa a potem sformatować komputer w miarę przystępny sposób. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

  • 0

#2 Gość_Wasacz_*

Gość_Wasacz_*

Napisano 17 11 2006 - 23:24

wgrać linuksa a potem sformatować

Ale jaki to ma sens?

  • 0

#3 raflat17

raflat17

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 17 11 2006 - 23:53

Ale jaki to ma sens?



poprostu chce sformatowac kompa jesli da sie bez wgrywania linuxa to extra ale jak. wszyscy mi radzą zeby sformatowac za pomocą linuxa
  • 0

#4 Titter

Titter

    Linux I Sieć.

  • 237 postów

Napisano 18 11 2006 - 01:16

Najczesciej (tak jest w instalatorach Mandrake) podczas instalacji jest mozliwosc sformatowania i ustalenia dokladnego podzialu dysku na partycje. Nie wiem jak sie to ma w Aurox 12. Mysle ze bedzie podobnie. Podstawa do odpalenia takiego systemu jaki masz bedzie posiadanie DVD podpietego jako MASTER i ustawienie w BIOS opcji boot'owania na CDROM. Po tym zabiegu komp powinien odpalic wlozona plytke w napedzie i uruchomic system podobnie jak to jest z WinXP (on tez ma opcje formatowania!Dołączona grafika). Innym wyjsciem jest skorzystanie z linux'ów LIVECD co pozwala na odpalenie kompletnego systemu i sformatowania przy uzyciu polecen powloki systemowej bash. To tyle co moge doradzic na podstawie twojego posta. Podaj szczegoly albo konkretne juz pytania!!
  • 0

#5 raflat17

raflat17

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 18 11 2006 - 13:13