Dzień dobry!
Wiele agencji zajmujących się pozycjonowaniem ma na liście swoich usług audytowanie witryn. Czyli da się specjalistom zlecić sprawdzenie strony, a potem wprowadzenie wszystkich ich zaleceń samodzielnie... Przynajmniej w teorii, bo najpierw trzeba wiedzieć, co taki rzetelny audyt powinien w sobie zawierać... Na pewne uwagi do struktury kodu, informacje o błędach, jakieś sugestie odnośnie linków i treści, ale co dokładnie?
To może spróbuję inaczej...
Jak ocenicie taki pomysł, żeby z przedstawionej na xxx oferty wybrać sobie tylko audyt, a potem zalecenia z niego wynikające wprowadzać samodzielnie? Trudno mi ocenić, jak biegłym trzeba być w HTML-u i WordPressie z jego pierdyliardem wtyczek, żeby sobie poradzić ze zmianami na stronie internetowej. Może ktoś z Was tak zrobił, opłaca się podobna usługa, że audyt i nic więcej?
Użytkownik pawel315 edytował ten post 06 10 2020 - 13:30