Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmienna prędkość internetu oraz częste rozłączanie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KAJA30

KAJA30

    Początkujący

  • 26 postów

Napisano 07 02 2012 - 17:55

Witam serdecznie ,posiadam internet radiowy,od 2 miesięcy nowa instalacja w technologi 5G.
I otóż pojawił sie problem gdyż następuję częste zanikanie sygnału,nic nie idzie zrobic i tak jest że 2 godz.połączenie jest ok.(przy czym na umowie mam 6Mb,co rzadko idzie zaobserwować)po czym sygnał ginie na czas ok 5-15 minut i wraca.I tak dość często,że nawet muzyki nie idzie słuchać...już nie mówię że nie zawsze dotrzymują tej prędkości która jest na umowie.Po paru telefonach do operatora właściciel twierdzi,iż cały dzień korzystam z netu,co jest nie prawdą.Bo nie jest to możliwe z 2 powodów,zadko jestem w domu,a jak już to sygnał zanika.Ale oni twierdzą inaczej,zaznaczę że tylko ja korzystam z komp.mieszkam sama.
I co ważniejsze po tel do nich jest wszystko ok.ale przez jakiś czas,za chwilę ydam wiecej na telefony niż internet.
Prozę pomoc,jak sprawdzic czy wszystko jest ok,i po czyjej stronie jest wina.
Kabel idzie bezpośrednio do komputera,na styk RJ 45

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 11 02 2012 - 13:28

Słuchaj, podeślij im dowody. Wystarczy jak zrobisz taki skrypt bat:

set /a a=1
goto start

:start
ping localhost -n 10 > nul
ping www.wp.pl >>dowod.txt
if "%a%"=="199" goto end
goto start

:end
exit

Jest on również zapisany w postaci załącznika w poście.
  • Wypakuj zawartość archiwum i Uruchom plik i czekaj na wynik.
  • Pojawi Ci się plik dowod.txt gdzie będą pokazywały się pingi do wp.pl i odpowiedź ze strony serwera np. błąd hosta providera
  • Domyślnie masz ustawione: 199 logów po 10 sekund, czyli daje Ci obraz działania Internetu przez ostatnie 30 minut. Możesz oczywiście zmienić tą wartość pamiętaj tylko aby usunąć plik txt wcześniej, bo będzie on zawsze dopisywał nowe logi do starych.
  • Podeślij im ten plik
Odnośnie internetu radiowego to miałaś 10 dni zazwyczaj na przetestowanie, jeśli umowa była podpisywana w domu np. z technikami.

Rozumiem twój problem, ja mam podobną sytuację tylko, że u mnie kończy się to wymianą puszki co dwa tygodnie :P

Załączone pliki


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych