Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiana programu urządzenia wskazującego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Solarisu

Solarisu

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 07 2014 - 18:27

Witam, chciałem zmienić program Elan na Synaptics ( bo nie dało się jednocześnie używać touchpada i klawiatury podczas grania), więc odinstalowałem Elana, uruchomiłem ponownie laptop i gdy instalowałem Synaptics pokazało, że instalacja nie powiodła się, a instalowałem najnowszą wersję, pobraną ze strony producenta Synaptics. Mam lenovo G710 i mój komputer dopuszcza oba te programy, więc.. Jak to zainstalować?

 

 



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 28 07 2014 - 18:31

A kod błędu? Spróbuj uruchomić instalacje jako "uruchom jako administrator" i spróbuj ponownie.

Użytkownik Qauke edytował ten post 28 07 2014 - 18:46

  • 0

#3 Solarisu

Solarisu

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 07 2014 - 19:05

Niestety nadal to samo. Dodam, że jak "instalowałem" starszą wersję to przy kliknięciu na dpinst.exe niby się wszystko powiodło ale nic nie zainstalowano, a gdy włączałem Setup to instalacja się nie powiodła :\


  • 0

#4 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 28 07 2014 - 19:10

Nie rozumiem po co to instalujesz jak w systemie można wyłączyć touchpada korzystając z myszy.
  • 0

#5 Solarisu

Solarisu

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 07 2014 - 19:14

Nie jestem przyzwyczajony do używania myszy, a w programach takich jak Elan mogę np. przesuwać strony dwoma palcami, itd

Jak sprawdzić kod błędu w programie instalacyjnym?


Użytkownik Solarisu edytował ten post 28 07 2014 - 19:14

  • 0

#6 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 28 07 2014 - 20:21

Takie informacje znajdziesz w dzienniku Windows
  • 0

#7 Solarisu

Solarisu

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 07 2014 - 23:20

Czy kod błędu to jego identyfikator? Identyfikator to 1001. Pojawiły się 2 zdarzenia na raz po tej instalacji:

1.

Pakiet błędów , typ 0
Nazwa zdarzenia: PnPDriverImportError
Odpowiedź: Niedostępny
Identyfikator pliku Cab: 0
 
Sygnatura problemu:
P1: x64
P2: E000022F
P3: synpd.inf
P4: 19f66b5bbf76be88af31a902d33aa435b7b4d447
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 
 
Dołączone pliki: 
C:\Users\...\AppData\Local\Temp\DMI5751.tmp.log.xml
c:\DRIVERS\touchpad driver (synaptics, elan, alps)\synaptics\WinWDF\x64\SynPD.inf
 
Te pliki mogą być dostępne tutaj:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_f02ddb5947eb2c24dda5429ceffa5ee11a21a474_00000000_cab_1ba057fd
 
Symbol analizy: 
Ponowne sprawdzanie rozwiązania: 0
Identyfikator raportu: bb05822d-169b-11e4-826c-54bef76cb8ab
Stan raportu: 4
 
2.
Pakiet błędów -289739837, typ 5
Nazwa zdarzenia: PnPDriverImportError
Odpowiedź: Niedostępny
Identyfikator pliku Cab: 0
 
Sygnatura problemu:
P1: x64
P2: E000022F
P3: synpd.inf
P4: 19f66b5bbf76be88af31a902d33aa435b7b4d447
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 
 
Dołączone pliki: 
C:\Users\...AppData\Local\Temp\DMI5751.tmp.log.xml
c:\DRIVERS\touchpad driver (synaptics, elan, alps)\synaptics\WinWDF\x64\SynPD.inf
 
Te pliki mogą być dostępne tutaj:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\NonCritical_x64_f02ddb5947eb2c24dda5429ceffa5ee11a21a474_00000000_13185b68
 
Symbol analizy: 
Ponowne sprawdzanie rozwiązania: 0
Identyfikator raportu: bb05822d-169b-11e4-826c-54bef76cb8ab
Stan raportu: 0
 

 



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych