Skocz do zawartości


Zdjęcie

Word, edytor równań problem...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sflustrowany

Sflustrowany

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 24 01 2007 - 11:17

Konia z rzędem dla tego kto mi powie dlaczego nie mogę edytować edytora równań w wordzie. Tzn napisze równań raz, i więcej nie mogę go zmienić. Napisane jest brak praw dostępu. Kto pomoże ?

  • 0

#2 Pecet

Pecet

    Początkujący

  • 106 postów

Napisano 24 01 2007 - 14:56

Przeinstaluj Office?! :)

  • 0

#3 Marix125

Marix125

    Starszy:

  • 1 394 postów

Napisano 24 01 2007 - 17:36

Office legalny ?
  • 0

#4 Gość_Wasacz_*

Gość_Wasacz_*

Napisano 24 01 2007 - 18:18

Która wersja Office'a?
W jaki sposób edytujesz?
  • 0

#5 Sflustrowany

Sflustrowany

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 24 01 2007 - 19:16

Office 2003 postawiony na laptopie w systemie plików NTFS. Próbowałem przeinstalować i problem nie znika. Ta sama wersja offica na innym kompie i nie ma tego kłopotu. Dla mnie to dziwne. A wogóle to kłopotliwa to rzecz. Więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś do tego doszedł, bo ja nie mam już pojęcia.
Tak jest w pomocy napisane:

"Ten komunikat może zostać wyświetlony, jeżeli plik został zapisany z określonymi uprawnieniami. Uprawnienia, znane również jako prawa i przywileje, mogą być stosowane do pliku, folderu lub prawie wszystkich zasobów dostępnych w sieci (drukarek, udziałów, plików, baz danych, witryn sieci Web itd.). Jeżeli użytkownik nie ma wymaganych uprawnień, to podczas próby otwarcia przez niego zasobu wymagającego określonych uprawnień użytkownika zostanie wyświetlony ten komunikat.
Uprawnienia można ustawiać dla indywidualnych użytkowników, grup użytkowników lub dla określonego komputera. Zazwyczaj ten komunikat jest wyświetlany w przypadku korzystania z sieci, w której administratorzy zastosowali uprawnienia dla określonych użytkowników i grup lub w której został zablokowany dostęp do zasobów lokalnych na określonym komputerze użytkownika z powodu lokalnych uprawnień włączonych przez tego użytkownika. Jeżeli nie możesz otworzyć zasobu na serwerze plików lub na komputerze w sieci, najprawdopodobniej musisz sprawdzić ustawienia swojego konta użytkownika w celu określenia, czy masz uprawnienia niezbędne do uzyskania dostępu do zasobu. Jeżeli nie wiesz, czy masz niezbędne uprawnienia, skontaktuj się z administratorem sieci lub właścicielem komputera zawierającego udostępnione zasoby.
Zazwyczaj ten komunikat nie pojawia się w przypadku używania dysku sformatowanego w systemie plików FAT lub FAT32. Komunikat ten mogą natomiast wymusić dyski sformatowane w systemie NTFS, HPFS lub innym systemie umożliwiającym stosowanie uprawnień.
Od czasu do czasu kontroler domeny, który udziela użytkownikom dostępu do sieci, może utracić informacje stosowane do uwierzytelniania określonego użytkownika. Administrator sieci może również celowo wyłączyć konto użytkownika. W takim przypadku jedyna opcja dostępna dla użytkownika to wyłączenie i ponowne uruchomienie komputera (należy wyłączyć komputer, aby wyczyścić informacje przechowywane w pamięci podręcznej karty sieciowej). Ponowne uruchomienie może spowodować zresetowanie dzierżawy DHCP oraz informacji o uwierzytelnianiu, za pomocą których użytkownikowi udzielany jest dostęp do sieci. Jeżeli to nie podziała, należy skontaktować się z administratorem sieci w celu zresetowania konta.
Prawdopodobnie plik, który próbujesz otworzyć, jest ograniczony przez usługę Zarządzanie prawami dostępu do informacji (IRM). IRM jest alternatywną formą ograniczania dostępu do pliku, która umożliwia autorom pliku ograniczenie edytowania, kopiowania, drukowania zawartości lub przesyłania jej dalej. Jeżeli plik jest ograniczony i potrzebujesz dostępu do jego zawartości, musisz skontaktować się z autorem lub właścicielem pliku, aby zażądać dodania Twojego identyfikatora do listy użytkowników, dla których dostęp do pliku jest dozwolony."

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych