Skocz do zawartości


Zdjęcie

Własna strona www


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mateuszek22

mateuszek22

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 27 10 2012 - 16:55

Witam, jako, że nie mogę napisać we właściwym temacie mojego wątku napiszę go tutaj :P

Czy może mi ktoś polecić jakieś darmowe strony www? Z dostępem do FTP(?)strony?? Jestem w tym zielony, nie znam się, a chciałbym założyć stronę. Założyłem konto na mojastrona.com.pl, lecz tam trzeba płacić 10zł. Poszukuję stron, gdzie mogę mieć za darmo własną stronę www, bez ukrytych kosztów. Z tym dostępem do FTP strony. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

  • 0

#2 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 27 10 2012 - 17:41

FWL.pl, CT8.pl, sanfre.eu

  • 0

#3 mateuszek22

mateuszek22

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 29 10 2012 - 05:18

Z tych trzech tylko na FWL można założyć konto. Czy po rejestracji tam będę musiał sam tworzyć stronę www czy wpiszę tylko nazwę, wybiorę szablon i gotowe?
  • 0

#4 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 30 10 2012 - 16:24

W internecie jest dużo gotowych szablonów.
  • 0

#5 Mateusz Kościelniak

Mateusz Kościelniak

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 30 12 2012 - 16:57

Kolego co do Sanfre.eu to kilka dni temu ruszyło z nową wersja 2.0 - i serdecznie polecam :)

Tutaj masz ofertę (uległa zmianie oczywiście na lepsze)

Dołączona grafika

Ponadto zapewnione masz:
- Brak opłat
- Brak reklam
- Uptime 99,5%
- Darmowe subdomeny
- Konta e-mail

Nowa wersja Sanfre.eu jeszcze bardziej dopasowuje się do swoich użytkowników! Zaczynamy oferować większą liczbę serwerów tak aby każdy coś znalazł dla siebie!


Dołączona grafika

Kliknij tutaj by przejść do http://sanfre.eu

Użytkownik Mateusz Kościelniak edytował ten post 30 12 2012 - 16:59

  • 0

#6 dadario

dadario

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 30 10 2013 - 13:30