Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wirus ? Przekierowanie stron na PC i Androidzie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eliot888

Eliot888

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 01 06 2017 - 09:46

Witam . Bardzo prosze o przeniesienie tematu jesli zalozylem go w zlym miejscu.

Jestem laikiem jesli chodzi o sprawy komputerowe ale szybko sie ucze , korzystajac z internetu .



Przechodze do sedna .

Miesiac temu wrocilem zza granicy ale sam problem istnieje troszke dluzej .

 

Wchodzac na strony internetowe , czasami samo przekierowuje mnie na rozne  reklamy ... w naglowku karty jednak widnieje zawsze napis "goac" (ciezko jest mi znalezc co kolwiek na ten temat w sieci poniewaz , zawsze internet domyslnie mysli , ze chodzi o slowo "gosc" .

 

Posiadam internet z neostrady . Przed wyjazdem zakupilem 2 router (TP-Link) , poniewaz zasieg w moim mieszkaniu byl troche slaby . No i w sumie od tamtego momentu zaczely sie problemy . Internet jest uzytkowany nawet jak mnie nie ma ... przez rodzine .

Podczas pobytu za granica dostalem informacje na maila , ze ktos zakupil abonament do wowa na moje konto battle.net co zwrocilo moja uwage , poniewaz nigdy nie gralem w wowa .

Na poczatku myslalem , ze chodzi o wlam na konkretny komputer , wiec znalazlem w necie komende ktora pomoze mi ustalic ustanowione polacznie z moim komputerem . Tak wiec uzylem komendy "netstat -an" Po zrestartowaniu komputera  okazalo sie , ze na nowym komputerze mialem okolo 15 ustanowionych ip ... wszystkie poblokowalem (oczywiscie po restarcie wylaczylem wszystkie programy ktore lacza sie z siecia)

Niestety po powrocie okazalo sie , ze problem dalej istnieje i nie jest to pojedynczy komputer , a prawdopodobnie cala siec .

np. wczoraj grajac sobie w gre w ciagu 10 minut otrzymalem 3 krotnie informacje o zmianie ip ...