Skocz do zawartości


Zdjęcie

Windows 10 - przygotowywanie automatycznej naprawy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 adryjan00

adryjan00

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 18 03 2017 - 09:44

Witam,

 

mam problem z Windowsem 10 (system jest po niemiecku i muszę sobie sam wszystkie komunikaty tłumaczyć). Podczas uruchamiania się systemu załącza się automatyczna naprawa, następnie na ułamek sekundy pokazuje się jakieś okienko(nie wiem, bo szybko miga), później diagnozowanie komputera i na samym końcu niebieski ekran. Na niebieskim ekranie napisane jest, że System nie został poprawnie uruchomiony. Kliknij na ponownie uruchomienie, żeby włączyć jeszcze raz komputer. Czasem pozwala to na rozwiązanie problemu. Możesz też kliknąć na opcje zaawansowane i wypróbować innej opcji naprawy komputera (własne tłumaczenie). Ponowne uruchomienie komputera nic nie daje. W opcjach zaawansowanych daję rozwiązywanie problemów. Resetowanie ustawień do stanu początkowego nic nie daje. Wyświetla się komunikat, że jest problem z przywróceniem komputera. Żadne zmiany nie zostały wprowadzone.

 

Przywracanie systemu też nic nie daje. Pojawia się komunikat, że mam otworzyć ochronę systemu, żeby przywrócić punkt. To też nie działa, bo nie jest online.

 

Odzyskiwanie obrazu systemu też nie zadziała, bo na dysku nie ma żadnego obrazu z danymi, który można odzyskać.

 

Naprawa podczas uruchomienia też nie działa.

 

Tego sposobu w oknie poleceń również próbowałem i dalej nic http://www.download.net.pl/jak-naprawic-uszkodzone-pliki-w-windows-10-za-pomoca-komendy-dism/n/8273/

 

Przywracanie poprzedniej kompilacji też nic nie daje. (Jest tutaj wiele podpunktów do wyboru, które ciężko mi jest przetłumaczyć).

 

Ustawienia oprogramowania pokłądowego UEFI - tego nie próbowałem, bo nie wiem o co chodzi.

 

Jakieś rady, żebym mógł uruchomić netbooka?

 



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5156 postów

Napisano 18 03 2017 - 19:13

Sprawdź czy masz ukryta partycje recovery. Jaki to netbook?

LG G2®

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych