Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tyle kasy poszło a problem z netem domowym przy Cisco + Asus RT-AC68UTyle kasy poszło a problem z netem domowym przy Cisco + Asus RT-AC68U


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sunbeach

Sunbeach

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 09 09 2017 - 20:13

Witam was! Zamieszkałem w nowym miejscu i podpisałem umowę z Inea na 150 mb/s. Dostałem modem Cisco EPC 3928 i miałem słaby zasięg netu oraz zakłócenia (osiedle szeregowców i duża ilość sieci). Postanowiłem zakupić myślę że jeden z najlepszych routerów na rynku czyli Asusa RT-AC68U. Podłączyłem modem z routerem i zaczęło być dużo lepiej z zasięgiem, a prędkość podskoczyła nieziemsko... ALE raz net działa, raz nie tzn. bywa że pół dnia lub cały jest ok, a bywa że strony wczytują się wolno i prędkość spada do wartości 10-20 mb/s lub nawet kilkunastu kilobitów. Wymieniłem wszystkie kable sieciowe na kategorię 6a (router z modem mam w salonie na dole, komp z gniazdem LAN na górze w pokoju), przez dłuższą chwile wydawało mi się też że jest coś nie tak z kablem antenowym (koncentryczny wkręcany) od Inei który idzie z modemu do gniazdka w ścianie, bo zdarzało się że był luźny tak jakby się sam lekko wykręcał i po wyjęciu i wkręceniu na nowo było lepiej, ale do czasu.. dlatego ten też wymieniłem na pełną miedź czyli z najlepszym przesyłem, ale nadal dzieje się tak, że raz tą prędkość mam w speed teście nawet 189 mb/s i transfer przy ściąganiu na Steamie 24 mb/s, a nieraz mam tak że spada do kilkunastu kilobitów tak jak pisałem i strony i na kompie i w komórkach po WIFI (na paśmie 2,4 i 5 Ghz) wczytują się mega wolno... gdzie jeszcze może leżeć problem wg was? Czy coś mogę mieć nie tak skonfigurowane w ustawieniach modemu i routera? Proszę was o pomoc. 



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5156 postów

Napisano 09 09 2017 - 23:34

Sprawdź w ustawieniach karty sieciowej czy przypadkiem nie masz tam zaznaczonej opcji "oszczędzanie energii"sprawdzisz to przez menedżer urządzeń.

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka

  • 0

#3 Sunbeach

Sunbeach

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 09 09 2017 - 23:41

Sprawdź w ustawieniach karty sieciowej czy przypadkiem nie masz tam zaznaczonej opcji "oszczędzanie energii"sprawdzisz to przez menedżer urządzeń.

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka

ok miałem to zaznaczone i odhaczyłem. Takie coś może mieć na to co pisałem wpływ? Na innych forach jeszcze mi napisali żebym ustawił modem w trym Bridge jeśli jest podpięty do Routera. Tyle że niestety nie mogę tego zmienić bo po zatwierdzeniu czekam aż modem się zrestartuje ale i tak zostaje na Router Mode. Pewnie będę musiał dzwonić do Inei żeby to zdalnie zrobili.  


  • 0

#4 Sunbeach

Sunbeach

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 10 09 2017 - 22:51

A dzisiaj rana mam za to dodatkowy problem bo mimo tego że net działa to na kompie mam na ikonce sieci żółty trójkąt z wykrzyknikiem czyli tak jakby sieć nie działała i pisze brak dostępu do netu ale net działa i strony się wczytują.. co to może być i jak to naprawić wie ktoś?


  • 0

#5 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5156 postów

Napisano 11 09 2017 - 14:00

@sunbeach

W wierszu poleceń cmd wpisz:
netsh winsock reset catalog
netsh int ip reset reset.log hit
po każdej linijce enter, potem uruchom ponownie komputer

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Qauke edytował ten post 11 09 2017 - 14:01

  • 0

#6 Sunbeach

Sunbeach

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 11 09 2017 - 14:50

@sunbeach

W wierszu poleceń cmd wpisz:
netsh winsock reset catalog
netsh int ip reset reset.log hit
po każdej linijce enter, potem uruchom ponownie komputer

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka

 

Najlepsze że ja już to robiłem, znalazłem na Youtube jakieś różne porady i robiłem to co wypisałeś + dużo więcej w cmd i nic to niestety nie dało... :/



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych