Skocz do zawartości


Zdjęcie

TP-LINK W8901G Problem z wifi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mandez

Mandez

    Początkujący

  • 83 postów

Napisano 28 02 2012 - 23:33

Widze że u Ciebie chyba tego nie ma, dziś już nie zdołam Ci pomóc. Nie mam pomysłów. Postaram się wybrać do znajomego po ustawienia dla routera, posiada on taki sam model. Na dzisiaj wypróbuj jeszcze ten video-tutorial:

  • 0

#22 pawał

pawał

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 28 02 2012 - 23:36

Widze że u Ciebie chyba tego nie ma, dziś już nie zdołam Ci pomóc. Nie mam pomysłów. Postaram się wybrać do znajomego po ustawienia dla routera, posiada on taki sam model. Na dzisiaj wypróbuj jeszcze ten video-tutorial: http://www.youtube.c...h?v=T3vzfR9kzrw

okk dzięki

hah robiłem już z tego filmiku
jeszcze raz dzięki

  • 0

#23 Mandez

Mandez

    Początkujący

  • 83 postów

Napisano 29 02 2012 - 23:34

Witam ponownie. Przeprowadziłem test routera kolegi na Twoich ustawieniach, lecz z innym użytkownikiem i hasłem, jeśli posiadasz netie albo neostrade to ustawienia są dobre bo router łączy się z internetem a także działa połączenie WiFi.
  • 0

#24 pawał

pawał

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 01 03 2012 - 07:15

To wychodzi że jest router zepsuty bo mam netie
  • 0

#25 Mandez

Mandez

    Początkujący

  • 83 postów

Napisano 01 03 2012 - 11:10

Mój znajomy też posiada internet od Netii. Wszystko działało sprawnie. Posiadasz jeszcze gwarancje na router ?
  • 0

#26 pawał

pawał

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 04 03 2012 - 08:48

Mój znajomy też posiada internet od Netii. Wszystko działało sprawnie. Posiadasz jeszcze gwarancje na router ?

nie

Użytkownik pawał edytował ten post 04 03 2012 - 08:48

  • 0

#27 Mandez

Mandez

    Początkujący

  • 83 postów

Napisano 04 03 2012 - 11:24

Wypada w takiej sytuacji zanieść router do jakiegoś sklepu komputerowego na diagnostykę. Masz taką możliwość ?
  • 0

#28 pawał

pawał

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 05 03 2012 - 11:36

Wypada w takiej sytuacji zanieść router do jakiegoś sklepu komputerowego na diagnostykę. Masz taką możliwość ?

tak powinien być gdzieś w mieście taki sklep

Użytkownik pawał edytował ten post 05 03 2012 - 11:36

  • 0

#29 Mandez

Mandez

    Początkujący

  • 83 postów

Napisano 05 03 2012 - 14:40

Jeśli takowy jest to zgłoś się z usterką w to właśnie miejsce. Podejrzewam że nie powinni wziąć żadnych dodatkowych kosztów za diagnostykę urządzenia.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych