Witam serdecznie,
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem obsługi wiadomości email w firmie. Poszukuję systemu do obsługi wielu adresów email i kilku użytkowników. Działaność opiera się na sprzedaży internetowej, czyli aspekt obsługi klienta.
Założenie jest takie:
- Administrator z pełnym dostępem (wszystkie konta email, wiadomości odebrane, wysłane, oznaczenia, itp.)
- Użytkownicy - administrator umożliwia im dostęp do konkretnych skrzynek pocztowych (odbierają wiadomości, odpisują na nie, oznaczają itd.)
Chciałbym, aby całość była "zwarta" i stosunkowo łatwa w zarządzaniu, żeby kilkoma ruchami myszki można było dodać użytkownika, udostępnić mu konkretny adres email i żeby mieć kontrolę nad wszystkim. Zależy mi też na tym, aby nie było konieczności zatrudniania specjalistów, którzy będą nad tym cały czas czuwali. Długo szukałem takiego rozwiązania. Być może źle szukałem lub zwyczajnie nie jest to takie proste i nie funkcjonuje tak jak myślę. System może znajdować się w chmurze lub być instalowany na moim serwerze, chociaż osobiście jednak skłaniam się ku rozwiązaniom abonamentowym, nad którymi zawsze ktoś czuwa i nie jestem to ja
Proszę o podpowiedzi i dziękuję.