Skocz do zawartości


Zdjęcie

System obsługi email w firmie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artiss

Artiss

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 28 04 2015 - 21:16

Witam serdecznie,

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem obsługi wiadomości email w firmie. Poszukuję systemu do obsługi wielu adresów email i kilku użytkowników. Działaność opiera się na sprzedaży internetowej, czyli aspekt obsługi klienta.

 

Założenie jest takie:

  • Administrator z pełnym dostępem (wszystkie konta email, wiadomości odebrane, wysłane, oznaczenia, itp.)
  • Użytkownicy - administrator umożliwia im dostęp do konkretnych skrzynek pocztowych (odbierają wiadomości, odpisują na nie, oznaczają itd.)

Chciałbym, aby całość była "zwarta" i stosunkowo łatwa w zarządzaniu, żeby kilkoma ruchami myszki można było dodać użytkownika, udostępnić mu konkretny adres email i żeby mieć kontrolę nad wszystkim. Zależy mi też na tym, aby nie było konieczności zatrudniania specjalistów, którzy będą nad tym cały czas czuwali. Długo szukałem takiego rozwiązania. Być może źle szukałem lub zwyczajnie nie jest to takie proste i nie funkcjonuje tak jak myślę. System może znajdować się w chmurze lub być instalowany na moim serwerze, chociaż osobiście jednak skłaniam się ku rozwiązaniom abonamentowym, nad którymi zawsze ktoś czuwa i nie jestem to ja :)

 

Proszę o podpowiedzi i dziękuję.



  • 0

#2 OnlyTheLamerGie

OnlyTheLamerGie

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 30 05 2015 - 07:26

Witam,

 

W zasadzie nie jest to nic trudnego bo możesz przykładowo udostępniać adresy do jakiegoś folderu sieciowego z Thunderbird przy pomocy dodatku NuevaSync czy ThunderbirdSync. Przenosisz kontakt z Książki ,,Zebrane Adresy" do ,,Udostępnione" z odpowiednią konfiguracją i ma do niego dostep każdy z pracowników lub możesz tworzyć katalogi dla każdego z pracowników, zaleta taka, że pliki można zapisywać w CSV i dopisywać różne dane, a jak wiemy CSV łatwo później importować chociażby do systemu CRM :).

 

Jeśli chodzi przykładowo o handel ja jednemu z moich klientów do Thunderbird dodałem ,,RandomSignature", który po wczytaniu kilkudziesięciu sygnaturek, losowo proponował inny produkt, promocję czy zmieniał chociażby info gdzie można odszukać firmę, Google+, Facebook, Instagram, Twitter etc.

 

Nie obserwowałem jaką to przynosi konwersję ale nie marudzi, więc podejrzewam, że działa dobrze :P

Dziś akurat jadę to zapytam, swoją drogą nieźle ,,przyfarciłeś" bo zajrzałem do tematu ze względu na fakt, że takie coś u ów klienta robiłem i mam go z tyłu potylicy - Miałem jechać wczoraj i lista zadań mnie przerosła :P

 

 

Jeśli dobrze Cię zrozumiałem to jest odpowiedź na Twoje pytanie, swoją drogą nigdy nie bawiłem się systemami do ,,tagowania" i sortowania wiadomości w wątki, wiem, że takie coś istnieje, napisz do jakiegoś BOK, może Ci powiedzą jakie mają rozwiązanie, widziałem, że takie coś ma jedna z firm u której mam serwery, LH - Proszę nie traktować tego jako reklamę. Zapytaj a myślę, że Ci powiedzą. Ew podzwoń po firmach :)

Po co od nowa wynajdywać koło ? Skoro zapytałeś na forum to dlaczego nie tam ? :)

 

Swoją drogą zagubiło mi się konto, kiedyś na Tweaks zakładałem.

 

Witam wszystkich



  • 0

#3 Artiss

Artiss

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 01 06 2015 - 22:13

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Obecnie "pobawiłem się" chwilę zimbrą i to chyba będzie właśnie oprogramowanie, którego szukałem :)



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych