Witam od jakiegos czasu mam problem z strong signal, dodam ze jestem kompletnie zielony z tych sprawach wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc.Ponizej podaje logi.
Przepraszam za polskie znaki...
Napisano 03 12 2015 - 21:10
Witam od jakiegos czasu mam problem z strong signal, dodam ze jestem kompletnie zielony z tych sprawach wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc.Ponizej podaje logi.
Przepraszam za polskie znaki...
Napisano 03 12 2015 - 23:32
Witaj.
Poprzez "Dodaj lub usuń programy" lub "Odinstaluj lub zmień program" odinstaluj:
Com NotificationV09.08 PhraseProfessor 1.10.0.21 PriceFountain (remove only) Remote Desktop Access Software Version Updater SpyHunter 4 Update for PriceFountain
Mam już połowe fixloga, ale log z FRST jest niekompletny.
Napisano 08 12 2015 - 20:29
Przepraszam za brak odpowiedzi ale nie mialem dostepu do internetu.
jak juz wspominalem jestem w tym temacie kompletnie zielony wiec zamieszcze wszystkie logi
Napisano 08 12 2015 - 22:08
W porządku
Pobierz plik z załącznika, umieść go obok narzędzia FRST, po czym uruchom FRST i kliknij w nim "Fix". Jeśli potrzebny będzie restart wyraź zgodę. Po pomyślnym wykonaniu Fixa utworzy się plik fixlog.txt jego zawartość podaj na forum.
Następnie:
Napisano 08 12 2015 - 22:53
Dziekuje bardzo za pomoc wszystko wrocilo do normy!
Jeszcze raz dziekuje i spokojnej nocy zycze
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych