Skocz do zawartości


Zdjęcie

StackHash/Appcrash - błędy przy starcie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sympatyczny

Sympatyczny

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 11 11 2011 - 08:48

Witam, zaraz po starcie systemu wyskakuje mi takie coś: błąd
Czy wie ktoś czym to jest spowodowane? Nazwa modułu z błędem to: StackHash_27eb.
Próbowałem czyścić CCleaner'em, ale nic nie pomogło.

Pozdrawiam.

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 11 11 2011 - 11:38

spróbuj przeinstalować Firefox ,i powinno pomóc . a CCleaner nic Ci tu nie pomoże bo on tylko czyści rejestr.

Użytkownik Quke edytował ten post 11 11 2011 - 11:39

  • 0

#3 Sympatyczny

Sympatyczny

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 11 11 2011 - 13:27

Próbowałem i nic nie zmieniło. Odinstalowałem firefoxa i zainstalowałem Operę, Safari, Chrome i taką przeglądarkę jaką ustawie na domyślną to przy starcie systemy wyskakuje mi ten błąd z domyślną przeglądarką.
  • 0

#4 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 11 11 2011 - 16:44

Miałem kiedyś podobny problem explorer włączał się i po chwili wyłączał , w zasadzie nic nie można było przez to zrobić przez to.
Powodem był jakiś plik ściągnięty przeglądarką firefox na pulpit.

Wejdź w Menadżer zadań --> Zakładka Procesy --> Zakończ proces explorer.exe. Teraz usuń wszystkie ostatnio ściągnięte pliki z pulpitu, czyli Menadżer zadań -->
Zakładka Aplikacje --> Nowe zadanie --> Przeglądaj --> Komputer-->Dysk C-->Użytkownicy-->"Swój login"-->Pulpit-->Klikaj Prawym na pliki i usuń.nie usuwaj z prawego kliku, tylko zaznacz i del

jak klikasz prawym explorer przygotowuje ci całe menu z prawego kliku, a w nim są np. właściwości - jeśli to pliki multimedialne to za ich właściwości (wyświetlanie i zbieranie informacji) odpowiedzialna jest shmedia.dll - prawdopodobnie to ona jest odpowiedzialna za krach, nie explorer - żeby sprawdzić możesz ją odrejestrować i sprawdzić, czy explorer się wysypie - odrejestrowanie

regsvr32 /u shmedia.dll

do uruchom - zarejestrownie tak samo, tylko bez /u

powinno pomóc

lub poczytaj sobie o tym na tej stonie http://peb.pl/logi-do-sprawdzenia/668917-appcrash-w-prawie-wszystkich-aplikacjach-systemowych.html

powodzenia!

Użytkownik Quke edytował ten post 11 11 2011 - 16:38

  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych