Skocz do zawartości


Zdjęcie

Słaba wydajność ogólna komputera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 mafioso12

mafioso12

    Początkujący

  • 54 postów

Napisano 03 08 2007 - 16:15

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Posiadam problem ze swoim komputerem, otóż wydaje mi się, że jest on za mało wydajny w grach. Nie znam się zbytnio na sprzęcie komputerowym, dlatego prosze o pomoc specjalistów których na pewno tutaj nie brakuje.

Posiadam komputer: procesor Pentium 4 2Ghz, k. graf. Radeon x1050 128MB 128bit, 1GB DDR, płyta główna Merkury KOB P4X266 NFSX, system Windows XP Home Edition z SP2 - aktualizowany na bieżąco. Zamieszczam raport z everesta który dużo więcej powie o moim komputerze niż ja tutaj zdołam napisać:
http://up.wklej.org/download.php?id=3621f1454cacf995530ea53652ddf8fb

Mam pewien problem z GTA San Andreas. Otóż uważam, że gra powinna działać na moim sprzęcię bardzo dobrze natomiast tak nie jest. Na otwartej przestrzeni gra widocznie zwalnia. Moje ustawienia to: rozdzielczość 1024x768, odległość rysowania obiektów w połowie paska, brak AA, wyłączony Frame limiter, jakość efektów na medium. W internecie przeczytałem, że gra działała lepiej na słabszych kompach z wyższymi ustawieniami grafiki. Zauważyłem także, że pomimo zmiejszania rozdzielczości i odległości rysowania obiektów gra chodziła tak samo.
The Sims 2 także działa kiepsko. Tnie się pomimo zmniejszenia rozdzielczości i ustawienia większości opcji na low.
Pobrałem FRAPS-a aby sprawdzić ilość klatek wyświetlanych na sekundę. W obydwu grach maksymalna ilość klatek/sek wynosiła może 30. Średnio jesto to liczba rzędu 15-20 klatek/sek. Ponadto dodam, że czasami spada ona do poziomu 9 (zarówno w simsach jak i san andreas). W GTA szczególnie to przeszkadza. Gra najbardziej haczy na autstradzie gdzie często dochodzi do wypadków między samochodami a także podczas większych strzelanin.