Skocz do zawartości


Zdjęcie

Składanie komputera.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zoee.

Zoee.

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 29 10 2013 - 22:39

Witam. 

 

Otóż mam mianowicie taki problem ze na swoim laptopie "Toshiba Satellite" z którego obecnie korzystam nie mogę pograć w ConterStrika 1.6, znaczy mogę ale nie sprawia mi to za dużo przyjemności mam 10 - 30 fps. Gra się nie przyjemnie, a zarazem nie mogę grać dobrze z tego własnie powodu. Postanowiłem że do Sylwestra, początku nowego roku złożę lub kupię sobie komputer.

 

Nie jestem zbyt bogatym człowiekiem a funduszy mam bardzo mało, z tego względu iż nie zarabiam. Mieszkam na utrzymaniu rodziców, dlatego że uczę się ( Gimnazjum ). Ale oczywiście postaram uzbierać troszkę funduszy na oto ten zakup. Myślę że będę wstanie zaoszczędzić 200 - 300 zł. Oczywiście nie liczę monitora, klawiatury czy też myszki. Nie znam się na tym więc piszę do was. Mam w swojej miejscowości serwis komputerowy który składa kompy na części. Dysk swój mam, posiadam - prawie 500 GB.

 

Chciałbym was, tych co bardziej ogarniają poprosić o znalezienie a może złożenie jak najtańszego ( 200 - 350 zł ) komputera. Pamiętając o tym że przeznaczę go głównie w grę "ConterStrike" a także korzystanie z internetu.  Cena może wyjść po za zakres który sobie ustaliłem.

 

Mam nadzieję że uda mi/wam to moje marzenie zrealizować.Możecie zrobić mi listę taką już gotową żebym dał rade zanieś ją do serwisu. Mówcie jakimś zrozumiałym językiem bo za dużo to ja nie ogarniam.

 

Marzę o tym, a może chciałbym żeby mieć w grze 100 fps.

 

Dziękuje z całego serca.

^_^ 



Użytkownik Zoee. edytował ten post 29 10 2013 - 22:42

  • 0

#2 Gość_andrzejewski_*

Gość_andrzejewski_*

Napisano 30 10 2013 - 20:31

za tyle nic sie nie złoży dosłownie..



  • 0

#3 BAKUN

BAKUN

    Zaawansowany użytkownik

  • 470 postów

Napisano 30 10 2013 - 21:59