Skocz do zawartości


Zdjęcie

Router do Neostrady TP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiFe

NiFe

    Początkujący

  • 86 postów

Napisano 12 04 2009 - 14:22

Witam!

Niestety kompletnie nie znam się na ruterach i w ogóle na sieciach. W chwili obecnej posiadam komputer PC i laptopa, które chciałbym połączyć. Korzystam z Neostrady TP (1mb/s) z modemem Sagem Fast 800.

1. Zależy mi na tym, żeby w czasie kiedy korzysta jeden komputer z internetu cała moc była przeznaczona na ten, a kiedy oba korzystają, aby dzielił się np. po równo.
2. Również słyszałem o możliwości ściągania na router w czasie kiedy komputery są wyłączone. Czy jest możliwe takie coś i na jakiej zasadzie?
3. Kolejnym aspektem jest to, czy warto jest podłączać komputery bezprzewodowo. Czy nie będzie to przeszkadzało przy grze przez internet, albo przerywało połączenia?
4. Ogólnie, chciałbym wiedzieć co było by warto kupić. Oczywiście nie jest ważny kolor, wielkość itp., jednak co do kwestii pieniędzy, nie wiem ile może to kosztować. Myślę że te 200-250zł się znajdzie, ale proszę żeby to nie były pieniądze wyrzucone w jakieś niepotrzebne bajery.

Na pytania będę się starał szybko odpowiadać.

Pozdrawiam i proszę o pomoc i porady.
Wesołych Świąt :P

EDIT:
A może switch albo Livebox (to za rok dopiero, chyba że dało by się jakoś wymienić)

  • 0

#2 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 12 04 2009 - 18:32