Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przegrzewająca się karta graficzna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Baciunia

Baciunia

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 20 07 2014 - 16:12

Witam.

 

Od jakiegoś czasu mam problemy z kartą graficzną.(Chyba).

Otóż gaśnie mi monitor, robi się czarny i muszę ręcznie resetować komputer. Kartę graficzna posiadam ATI Radeon HD 4500 Series.

Z tego co się juz zdążyłam zorientować, to powodem jest słabe chłodzenie karty graficznej lub jakaś wada. Wyłączanie następuje zazwyczaj, gdy korzystam z jakichś gier. Na jakiś czas pomaga solidne odkurzenie wnętrza komputera.

Wtedy, gdy nie gram w nic mam spokój na  ok. 6 m-cy. Po tym czasie komputer nie wytrzymuje nawet 1 godziny. W związku z tym, czy radzicie mi zainstalować dodatkowy wentylator, czy kupić nowa kartę.

Zaznaczyć chcę, że nie znam się na  komputerach, wiem tylko jak go uzywać, gdy wszystko jest ok. Będę wdzieczna za wszelkie porady i sugestie.



  • 0

#2 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 20 07 2014 - 18:00

Podaj model oraz wersję karty. Najlepiej podaj pełną konfiugrację komputera. Wklej screen z HWMonitor. Jaki masz monitor i w jaki sposób łączy się z kartą?



  • 0

#3 Metrokaj

Metrokaj

    Początkujący

  • 63 postów

Napisano 21 07 2014 - 06:16

A od kiedy to się dzieje? Bo ostatnie dni są bardzo upalne - cierpią także na tym komputery.


  • 0

#4 Baciunia

Baciunia

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 21 07 2014 - 23:14