Skocz do zawartości


Zdjęcie

Prośba o ocene grafiki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Fafal_

_Fafal_

    Początkujący

  • 28 postów

Napisano 09 05 2011 - 17:02

Witam, jestem autorem grafiki dla jednego portalu, narazie jest to grafika w wersji beta, prosze o ocene, rady i opinie :(

[wycięto]

Użytkownik _Fafal_ edytował ten post 13 05 2011 - 12:56

  • 0

#2 DeckTone

DeckTone

    Początkujący

  • 100 postów

Napisano 09 05 2011 - 21:18

Hm, niezłe. Trzeb trochę na głównej stronie rozdzielić jakoś te przyciski, żeby jakoś się od siebie rozróżniały. Mam pytanie, skąd wziąłeś rendery?

  • 0

#3 Bamber

Bamber

    Jestem bot

  • 580 postów

Napisano 09 05 2011 - 21:28

Według mnie trafiłeś w samą dziesiątke . Ciemne tło daje uczucie i potwierdzenie pełnej anonimowości. Dobra robota :(
  • 0

#4 _Fafal_

_Fafal_

    Początkujący

  • 28 postów

Napisano 09 05 2011 - 21:42

Co do renderow - ogolnie np. z planetrenders.net, ale to foto (kobieta i mezczyzna) kupilem od fotografa, ktory zrobil to zdjecie.

O ktorych przyciskach mowisz? Jezeli o tych w stopce, to proponowalem dodanie do kazdego linku obrazek-ikonke, ktora bylaby zwiazana z tematyka dzialu/odnosnika, ale skonczylo sie na tym, ze zostal dodany tylko :hover (jezeli chcesz zobaczyc efekt to wejdz sobie na ta strone, bo jest juz online).


W sumie to co mnie najbardziej nurtuje to tlo strony pod napisami (juz po zalogowaniu). Tlo jest ciemne, napisy biale. Nie wiem czy uzytkownicy kupia cos takiego, bo na wielu stronach nawet jak tlo i top sa czatne/ciemne to miejsce centralne strony jest jasne, a napisy biale - (Choc wiadomo, sa tez strony/fora, z czarnym/ciemnym tlem i jasnymi napisami). Pozdrawiam :(

Użytkownik _Fafal_ edytował ten post 09 05 2011 - 21:44

  • 0

#5 DeckTone

DeckTone

    Początkujący

  • 100 postów

Napisano 09 05 2011 - 21:57