Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z urządzeniem wielofunkcyjnym - HP Deskjet 2515


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nikol Zasępa

Nikol Zasępa

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 11 11 2012 - 20:21

Witam,

wczoraj kupiłam urządzenie wielofunkncyjne HP Deskjet 2515.
Po chwili nerwów urządzenie drukuje, ale niestety mój komputer nie wykrywa skanera. Za każdym razem pisze, że urządzenie jest nie podłączone albo nie włączone. ;/
Macie jakieś pomysły?

  • 0

#2 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 12 11 2012 - 14:27

Pierwsze zapoznaj się z instrukcją obsługi po drugie ja przy swojej drukarce mam to samo więc robię to tak instaluję oprogramowanie z płyty dostarczonej wraz z drukarką. Kożystam tylko z kreatora na płycie a nie z systemu ten wyąłczam, po zainstalowaniu oprogramowania resetyję komuter i sprawdzam w opcji Start i Mój komputer czy pokozałą się ikona skanera jeśłi tak to jest OK jeśli nie to ponownie klikam na ikonę z nagrywarką i po pokazaniu się listy opcji wybieram opcję pokarz lub elsploruj i tam na piechotę wyszukuję plik skanera. Nazwa pliku to "nazwa" (może być to scan).exe lub podobna nazwa kończca się na exe.
A cha zapomniał bym po znalezieniu pliku i jego instalacji należy bezwzględnie wykonać restart komputera aby w rejestrze prawidłowo nastąpiło zapisanie danych dotyczących scanera inaczej może ci znikąć ponownie.

Użytkownik brutus3 edytował ten post 12 11 2012 - 14:30

  • 0

#3 Nikol Zasępa

Nikol Zasępa

    Początkujący

  • 12 postów

Napisano 19 11 2012 - 21:54

Próbowałam tam i nadal nic.
W ogóle jak anuluję instalator od systemu to nie da się instalować z płyty, bo niby nie wykrywa usb. Nie wiem czemu tak jest, za kazdym razem jak chce zeskanowac pisze "Brak dostępu do skanera", a jak wejdę w komputer i w ogóle to skaner wykrywa, więc nie rozumiem dlaczego nie działa!
Pomocy!
  • 0

#4 miroslawkras

miroslawkras

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 20 12 2012 - 23:39

siema, no coś takiego to nie często się zdaża z hp, ogólnie ten Twój model spoko jest... wiesz co, jeśli nie pomogło to wszystko, co Ci doradzali, weź posprawdzaj dyski na obecność wirusów. I o ile masz hp takiej marki, to zwróć się do specjalistów- np.z firmy INKsystem, a nie tylko na forum się pytaj - dzwoń prez skype do producenta - pl.inksystem. Pozdrawiam. PS. najważniejsze - to nie rozkręcać drukarki, ponieważ wtedy nie skorzystasz z gwanancji

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych