Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z programem pocztowym Thunderbird


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 michael_w18

michael_w18

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 13 06 2012 - 18:23

Mam dość dziwny problem z Thunderbirdem. Mianowicie, dzisiaj nagle przestał częściowo działać. Przy próbie zarówno wysyłania wiadomości, jak i ich zapisywania jako szkic lub szablon, pojawia się błąd (taki sam dla wszystkich kont – mam ich 15):
„Wysyłanie wiadomości nie powiodło się. Zweryfikuj konfigurację konta i ponów próbę”. Próbowałem już wielu czynności, m.in.:
  • Zmiana SMTP
  • Wyłączenie programu antywirusowego oraz firewalla
  • Wyczyszczenie listy haseł
  • Uruchomienie TB w trybie awaryjnym
  • Deinstalacja TB oraz instalacja ponownie
  • Zmiana profilu
  • Zmiana dysku, na którym są pliku dotyczące danego profilu.
Nic nie pomaga. Podejrzewam, że błąd może być związany z jakąś biblioteką Windowsa, niestety jestem w tym zielony. Dodam jeszcze, ze WIN7 oraz TB w wersji najnowszej (13).

Bardzo proszę o pomoc. Sytuacja sparaliżowała mi pracę (muszę korzystać z przeglądarkowej wersji obsługi poczty, a niestety nie jest to praktyczne, gdyż dziennie wysyłam dziesiątki maili).

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych