Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z odinstalowaniem iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TempaDzida

TempaDzida

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 29 11 2012 - 16:06

Witam.
Kiedyś zainstalowałem iTunes żeby synchronizowć IPoda ale po pewnym czasie coś się stało i ITunes miał jakieś problemy. Stwierdziłem, że go odinstaluję i zainstaluje na nowo. Wchodzę w panel sterowania no i klikam "odinstaluj" no i nic. Na chwileczke pojawia się okienko z napisem "trwa przygotowanie do odinstalowania programu" i znika. Potem już nic sie nie dzieje. No to wtedy pomyślałem, że usunę wszystkie pliki od ITunes i powinno być już ok. Usunąłem, ściągnąłem iTunes na nowo, instaluje i nagle pokazuje się "Wersja iTunes zainstalowana na tym komputerze jest aktualna" i koniec instalacji. Próbowałem ściągać jakieś programy żeby jakoś inaczej go usunąć no ale nic nie daje rady. Nie ma żadnych plików z iTunes na komputerze a on dalej uważa, że jest zainstalowany.. co zrobić ?! czy jedynym wyjściem z tej sytuacji jest format ?

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 30 11 2012 - 01:03

Podaj logi z OTL -> /OTL-t35212/

  • 0

#3 TempaDzida

TempaDzida

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 30 11 2012 - 16:12

Logi z OTL.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Extras.Txt   100 KB   413 Ilość pobrań
  • Załączony plik  OTL.Txt   105,58 KB   431 Ilość pobrań

Użytkownik TempaDzida edytował ten post 30 11 2012 - 16:13

  • 0

#4 pawel315

pawel315

    Uzależniony od forum

  • 1 553 postów

Napisano 02 12 2012 - 01:22

Witaj.
Ja jednak w logu widziałem kilka jego plików
W trybie awaryjnym też jest problem?
Najpierw zapytam wywalamy go drastycznie?
Uruchom OTL w okienku Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=idd&from=idd&uid=132690_1050624_10019773_3219913727_9E88E373&ts=1351815627
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=idd&from=idd&uid=132690_1050624_10019773_3219913727_9E88E373&ts=1351815627
IE - HKU\S-1-5-21-2943572406-3366785139-2753579501-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=idd&from=idd&uid=132690_1050624_10019773_3219913727_9E88E373&ts=1351815627
IE - HKU\S-1-5-21-2943572406-3366785139-2753579501-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=idd&from=idd&uid=132690_1050624_10019773_3219913727_9E88E373&ts=1351815627
IE - HKU\S-1-5-21-2943572406-3366785139-2753579501-1000\..\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}: "URL" = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-2943572406-3366785139-2753579501-1000\..\SearchScopes\{AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8}: "URL" = http://www.daemon-search.com/search/web?q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-2943572406-3366785139-2753579501-1000\..\SearchScopes\{B2DEA493-5C08-4652-B37D-362D69891479}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=44E69978-CF17-4D88-8D43-229A6A15BAF2&apn_sauid=49BA5A3F-DF41-46D3-B6AA-AF7447D93CB9
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "v9"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "v9"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Google"
O4 - HKLM..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe" File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktop = 1

:Files
C:\Windows\90C7D912BE2316.sys

:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt daj log z usuwania.
Następnie:

Użytkownik pawel315 edytował ten post 02 12 2012 - 01:22

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Photoshop iTunes



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych