Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z WI-FI , tp , livebox 2.0 ZTE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Steel_Raider

Steel_Raider

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 25 07 2012 - 16:14

Witam !

Mój problem polega na tym , iż ani mój laptop , ani mój telefon nie mogą znaleść poprzez sieć wi-fi połączenia z internetem z urządzeniem livebox 2.0 ZTE , które podłaczone jest do komputera stacjonarnego .

Mój telefon , zarówno jak i mój laptop znajdują inne sieci wi-fi i poprawnie łączą się z siecią . A więc wykluczam błąd ze strony tych urządzeń .

Nie orientuje się biegle w komputerach , nie wiem nawet jaką nazwe ma ten komputer ( stacjonarny , który ma połączenie z internetem ) . Więc jeśli ktoś może , to chciałabym się dowiedzieć gdzie można to sprawdzić . Jednak na pewno moje urządzenia nie znajduję akurat tej sieci , ponieważ z zasięgu mojego domu znajdują tę samą którą znajdowały zanim miałam internet w domu .

Proszę więc , aby ktoś mi pomógł to jakoś połączyć , aby zarówno laptop jak i telefon znajdywały tę sieć . Byłabym wdzięczna jakby ktoś wytłumaczył to naprawde prostym językiem (bez fachowych pojęć komputerowych ) oraz na podstawie tego modelu liveboxa LIVEBOX 2.0 ZTE (neostrada TP ) . Dodam , że system operacyjny jaki mam na komputerze stacjonarnym ( ten w którym działa internet ) to WINDOWS XP , a na laptopie WINDOWS VISTA .

Wybaczcie , że tworze podobny temat jaki już był , ale to co jest tam napisane wiele mi nie mówi i też nie mam pewności , że to ten sam problem co innych .

Z góry dzięuje i pozdrawiam .

  • 0

#2 Gość_cabana_*

Gość_cabana_*

Napisano 25 07 2012 - 18:44

Może wifi wyłaczone w panelu Liveboxa? :P

  • 0

#3 Ledon_pl

Ledon_pl

    Początkujący

  • 34 postów

Napisano 26 07 2012 - 10:43

To nie jest wina samych urządzen,czyli komputera czy telefonu - spróbuj po prostu zresetowac liveboxa i zobaczysz czy to pomoże, podobnie jeśli miałbyś zwykły router z wi-fi,gdzie też wystarczy czasem restart.
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5035 postów

Napisano 26 07 2012 - 13:45

Trchę brakuje informacji: co znaczy nie mogą znaleźć? Nazwa sieci się nie wyświetla czy nie można się z nią połączyć?
Druga rzecz to sprawdź w ustawieniach routera(mam nadzieję, że mas zinstrukcję) czy masz ustawione filtrowanie MAC. Wyłącz je i sprawdź czy możesz się połączyć. Jak to nie pomoże to zmień szyfrowanie WPA na WEP - hasło łatwiej do złamania, ale jak chcesz mieć internet szybko i bezproblemowo..
  • 0

#5 Steel_Raider

Steel_Raider

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 27 07 2012 - 12:17

Może wifi wyłaczone w panelu Liveboxa? :P



Właśnie jeśli chodzi o ten router , to naciskam na ten klawisz od wi-fi i się raczej nie włącza . Bo światełko spod wi-fi nie świeci stale jak 3 pierwsze. Te 3 kolejne mrygają .

To nie jest wina samych urządzen,czyli komputera czy telefonu - spróbuj po prostu zresetowac liveboxa i zobaczysz czy to pomoże, podobnie jeśli miałbyś zwykły router z wi-fi,gdzie też wystarczy czasem restart.


A w jaki sposób mam zresetować liveboxa?

Dodam także , że w ogóle z podłączeniem do komputera stacjonarnego był problem ( ze strony neostrady ) i musiał to fachowiec podłączać .

Czy to zresetowanie nie doprowadzi do kolejnej instalacji itd ?

Trchę brakuje informacji: co znaczy nie mogą znaleźć? Nazwa sieci się nie wyświetla czy nie można się z nią połączyć?
Druga rzecz to sprawdź w ustawieniach routera(mam nadzieję, że mas zinstrukcję) czy masz ustawione filtrowanie MAC. Wyłącz je i sprawdź czy możesz się połączyć. Jak to nie pomoże to zmień szyfrowanie WPA na WEP - hasło łatwiej do złamania, ale jak chcesz mieć internet szybko i bezproblemowo..


Nazwa sieci się nie wyświetla .

Instrukcje mam . Spróbuje to sprawdzić , o ile się połapie w tym wszystkim .

A w jaki sposób zmienić szyfrowanie ?

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi .

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Livebox



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych