Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Netgear dgn1000, bardzo wolny transfer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sippo

Sippo

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 19 02 2013 - 04:05

Witam, mam problem z routerem . Otóż internet jest baaardzo wolny wejscie na strone zajmuje okolo 40 sek. Na speedtestach i innych pokazuje prędkosc pobierania 0.20mb/s predkosc wysylania 0.13mb/s . Jesli gram w jakas gre online i ping jest calkiem znośny ale kiedy wlaczę jakas strone internetowa ping natychmiast skacze do 999- 2500. Dodam tez ze router nie raz traci polaczenie z netem ( gasną diody po chwili zaczynaja mrugać i internet wraca) czasami jak zacznie sie wyłaczac to w ciagu 3 min potrafi stracic polaczenie 4 razy.
Internet mam w Virgin Media dzwonilem do nich ale mowia ze nie widza zadnego problemu i pokazuje im ze internet ma 20 mb/s
moj router to NetGear dgn 1000. Dodam tez ze po zresetowaniu jedna dioda swieci sie na pomarańczowo i po sekundzie jest zielona
Rounter gubi internet w roznych porach Aha i internet mam z telefoneem


Bardzo prosze o pomoc i z gory DZIEKUJE jesli cos dodac to prosze pisac

  • 0

#2 Reedd

Reedd

    Stały użytkownik

  • 348 postów

Napisano 19 02 2013 - 12:10

Router do wymiany i tyle w temacie. Skoro dzwoniłeś do administratora sieci i mówił , żę nie ma żadnego problemu i on widzi , że neta masz 20mb/s to tutaj tylko i wyłącznie wina routera.

  • 1

#3 Sippo

Sippo

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 19 02 2013 - 19:42

Kupilem nowy router taki sam model lecz nic sie nie zmienilo czasami po resecie routera zapali sie czerwona dioda i odrazu zielona . polaczenie z netem traci i jest wolny tak jak byl . Chyba pozostalo mi spammowac do operatora
  • 0

#4 Reedd

Reedd

    Stały użytkownik

  • 348 postów

Napisano 19 02 2013 - 20:19

Czemu spamować ? Jego obowiązkiem jest przyjechać i to sprawdzić , w dodatku , że kupiłeś nowy router i dalej to samo. :o
Wina w takim razie pewnie musi leżyć po ich stronie.
  • 0

#5 Motylanoga

Motylanoga

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 26 02 2013 - 15:45

"My nie mamy żadnego problemu" - też słyszałem to parę razy od operatora. Generalnie, z routerami jest tak: jak możesz połączyć się z 192.168... i jest transfer w sieci, to wszystko powinno być OK. Zrywanie połączenia, wolne połączenie, brak synchronizacji jest praktycznie zawsze winą operatora. Dzwonić, upominać się, a nie marnować pieniądze.
  • 0

#6 Reedd

Reedd

    Stały użytkownik

  • 348 postów

Napisano 26 02 2013 - 19:02

No ja sobie w ogóle nie wyobrażam takiego czegoś gdybym miał dzwonić do mojego operatora mówić i prosić błagać ich żeby z łaską przyjechali i sprawdzili. Ja dzwonie raz a oni przyjeżdżają czy to na drugi dzień czy za parę ale zawsze. TO JEST ICH OBOWIĄZEK , jeśli operator powie ci żę u nich jest wszystko w porządku i nie przyjadą to jest po prostu olewanie klienta , mi się to w głowie nie mieści.

Użytkownik Reedd edytował ten post 26 02 2013 - 19:03

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Netgear dgn1000 problemy



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych