Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Dyskiem USB Seagate 320 gb


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Big_Borsuk

Big_Borsuk

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 21 05 2010 - 09:27

Witam,
Jako ze jestem nowym użytkownikiem forum z góry przepraszam za problemy B)

Pożyczyłem ostatnio od kumpla dysk zewnętrzny USB Seagate 320 GB PN: 9KW2AG-500 SN: 2GE25R9G.

Posiadał on system plików NTFS lecz potrzebny mi był system FAT32 (tylko taki system plików "widzi" PlayStation 3) i tutaj zaczęły się kłopoty.
Jako że jestem zielony od razu poszukałem jak sformatować na FAT32 no i zacząłem format z DOS'a ;/ No i wyskoczył błąd i teraz dysk jest niedostępny ;/ System plików RAW i nie mogę nic zrobić.

Czytałem, że może pomóc PartitionMagic lub TestDisk.

Pomocy!! Utrata danych wchodzi w grę jak najbardziej!

Liczę na waszą wyrozumiałość.

  • 0

#2 fernandez

fernandez

    150% normy

  • 1 866 postów

Napisano 21 05 2010 - 10:17

sformatowac dysk mozna z poziomu windows

w XP znajdziesz to klikajac prawym przyciskiem na Moj Komputer i wybierajac Zarzadzaj, a tam powinienes znalezc Zarzadzanie dyskami gdziebeda wyswietlone wszystkei dysk i partycje zainstalowane na tym komputerze

w Viscie/7 powinno byc podobnie

powinienes zlaesc swoj dysk i sformatowac jego partycje (formatowanie znajdziesz w menu klikajac prawym przyciskiem myszy na partycje)

  • 0

#3 Jotgie

Jotgie

    Zorientowany

  • 905 postów

Napisano 23 05 2010 - 00:29

Prawdopodobnie za duża partycja. FAT32 "przyjmuje" tylko dyski do 32 GB.
Nie rozumiem słów: "Utrata danych jak najbardziej wchodzi w grę" Tzn co? Chcesz sformatować bez utraty danych? Jeżeli już próbowałeś sformatować to te dane utraciłeś! Można je odzyskać (jeżeli nic nie zapisywałeś na dysku) lecz to skomplikowana i żmudna sprawa, wymagająca specjalistycznych programów.