Skocz do zawartości


Zdjęcie

Połączenie mostowe - potrzebna pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Epileptyk

Epileptyk

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 18 12 2015 - 19:44

Witam,
Niestety mam w domu "martwe" punkty wifi. Z góry zaznaczam, że jestem totalnym laikiem i nie ręczę za herezję jakie mogę tu wypisać :P. Po przeszperaniu kilku stron internetowych dowiedziałem się, że dobrym rozwiązaniem było by kupienie repeatera albo drugiego routera i utworzenie połączenia mostowego. Zdecydowałem się na drugą opcję i kupiłem drugi identyczny router (TP-WR841N). Oczywiście najpierw uderzyłem do google. Znalazłem kilka fajnych, łopatologicznych instrukcji ale mimo tego, że jak dziecko krok po kroku klikam to co autor filmiku na yt to wciąż pojawia się ten sam problem. Gdy już skonfiguruję oba routery, włączę "WDS Bridging" w ustawieniach i zresetuję router to całkowicie tracę połączenie z internetem. Nawet na pierwszym routerze podłączonym kablem do PC i modemu. Internet odzyskuję dopiero gdy cofnę w/w zmiany i zresetuję router. Co robię nie tak?


Kilka przykładowych poradników, z których korzystałem:
 

http://scottyzone.com/2014/12/28/setup-tp-link-tl-wr841n-as-a-wi-fi-extender/
http://www.tp-link.com.pl/faq-74.html



  • 0

#2 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 23 12 2015 - 13:06

Nie wiem jak to co poustawiałeś, ale spróbuję napisać co powinno być poustawiane xD.

1. Router 1 - ten podłączony do modemu - w nim praktycznie nic nie zmieniasz - tylko nazwa sieci wi-fi jakaś twoja i hasło. I zapisz jego numer IP: Network->LAN->IP Address