Skocz do zawartości


Zdjęcie

Packard Bell - brak obrazu na matrycy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 hubsol

hubsol

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 25 02 2015 - 19:24

Witam, jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

Moja emerytowana mamusia ma takiego laptopa jak wyżej. Wczoraj jej się zsunął z łóżka. Trudno mi dojść na czym polegało zsunięcie :-) ale fakt jest taki, że laptop działał.

Później go wyłączyła i po godzinie włączyła ponownie i już laptop nie wyświetla nic na matrycy. Zewnętrznie matryca jest w całości, komputer po uruchomieniu wykazuje oznaki pracy, tzn słychać wentylator i uruchamiający się dysk ale ekran ciemność.

I pytanie. Jak można sprawdzić co jest przyczyną? Czy to matryca? Co się mogło stać? 



  • 0

#2 bipiw

bipiw

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 180 postów

Napisano 25 02 2015 - 19:56

Podłączyć pod zewnętrzny monitor i sprawdzić czy jest na nim obraz.



  • 0

#3 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 25 02 2015 - 21:16

Dokładnie jak wyżej, podłącz zewnętrzny monitor pod laptopa.
  • 0

#4 kiepciol

kiepciol

    Początkujący

  • 35 postów

Napisano 11 09 2015 - 19:28

podłącze się ....hp probook 455 g1 przegrzewał się powodem były zatkane wloty wentylacyjne ..laptopa rozkręciłem i przeczyściłem ale niestety obraz na matrycy się już nie pojawił ale jest na monitorze zewnętrznym(hdmi). Zrobiłem zdjęcie chipsetu i wydaje się być uszkodzony (kolor silikonu w jednym miejscu).Ile kosztuje ten układ?

 

2qv58nc.jpg


  • 0

#5 kiepciol

kiepciol

    Początkujący

  • 35 postów

Napisano 29 10 2015 - 20:01

W poznańskim serwisie laptopa nie naprawiono po 5 tygodniach odebrałem go bez diagnozy. Wysłałem laptopa do wrocławskiego serwisu. Czekam na diagnozę


  • 0

#6 Harogris

Harogris

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 03 11 2015 - 12:00

Co to był za serwis? Przynajmniej będę wiedział gdzie nie zanosić laptopa.


  • 0

#7 kiepciol

kiepciol

    Początkujący

  • 35 postów