Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ocena mojego zestawu komputerowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 analnydawid

analnydawid

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 12 03 2017 - 15:31

Witam,
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem nowy na tym forum, dlatego z góry przepraszam za wszelkie niedociągnięcia i błędy z mojej strony - to tyle słowem wstępu, a teraz przejdźmy do sedna problemu.
Od kilku lat posiadam komputer, który niestety wymaga poważnej modyfikacji, bądź w "najgorszym" wypadku kupno nowego. Tu pojawia się moje pytanie - czy jest możliwość wymiany jakiegokolwiek podzespołu mojego sprzętu czy zwyczajnie się by to nie opłacało i zakupić nowy? Dodam że jestem w tym "zielony", dlatego chciałbym możliwe wyjaśnienie dlaczego tak a nie inaczej. Poniżej zamieszczam specyfikację komputera :
Procesor - Intel Core 2 DUO E5400
Płyta główna - Asus P5KPL SE
Pamięć - DDR2 2048/800 kingston
Dysk twardy - Samsung 500GB SATA 16MB
Nagrywarka DVD - LG GH22NS40
Obudowa - Logic B10
System operacyjny - MS Windows 7 Home Premium 64 BIT
Karta graficzna - GeForce 9800GT 512MB Gigabyte
Jeżeli zabrakło jakichś istotnych elementów, to proszę napisać. Z góry dziękuję za odpowiedzi i wszelką pomoc.
Pozdrawiam

  • 0

#2 Ationx

Ationx

    Zaawansowany użytkownik

  • 840 postów

Napisano 13 03 2017 - 14:07

Komputer jest tak archaiczny, że generalnie można rozważyć pozostawienie dysku i napędu. Reszta raczej do wymiany, ale na co to już kwestia konkretnego budżetu.



  • 0

#3 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 13 03 2017 - 17:57

Jak wyżej, sprzęt jest na tyle stary że jego reanimacja nie ma żadnego ekonomicznego sensu - w skrócie dużo włożysz mało zyskasz. Można zostawić HDD, DVD i od biedy obudowę, reszta tylko na sprzedaż. Jeżeli masz niewielki budżet to zostają części używane.