Skocz do zawartości


Zdjęcie

Niechciane reklamy, wirusy na komputerze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 michalek1234

michalek1234

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 09 04 2014 - 18:32

Witam, otóż mam problem z reklamami, które atakują mnie ze wszystkich stron. Wyświetlają się niemal na każdej odwiedzanej stronie, wyskakują okienka, otwierają się nowe karty z reklamami. Dzieję się to zarówno w Firefox jak i Chrome. O dziwo IE działa bez zarzutu z tego co widzę, przynajmniej na razie. Przeskanowałem komputer za pomocą MalwareBytes Anti-Malware i wykryło 177 zainfekowanych plików. Na razie wrzuciłem do kwarantanny bo nie jestem pewny co mogę usunąć a co nie. Jednak to nie rozwiązuje problemu. Do tego też od dłuższego czasu nie chcą mi się zainstalować aktualizacje do systemu (mam win xp). Może dołącze jeszcze log ze skanowania w załączniku. Będą bardzo wdzięczny za wszelką pomoc i jeszcze w tym miejscu dodam, że jestem raczej laikiem w tych sprawach, więc nie wszystko mogę zrozumieć ;)


Załączone pliki


  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 09 04 2014 - 20:03

Z mbam usuń wszystko co Ci wykryło.
Dodatkowo podaj logi z OTL


"Do tego też od dłuższego czasu nie chcą mi się zainstalować aktualizacje do systemu (mam win xp)"

Wcale się nie dziwię ;) dla XP skończyło się już wsparcie ze strony MS

  • 0

#3 Piasek80

Piasek80

    Początkujący

  • 114 postów

Napisano 07 05 2014 - 10:58

Mam za kadym razem problem jak mi kobieta do kompa siądzie i buszuje na Szafie. Miałem zainstalowanego blokera IP to stale płakała że nie może nigdzie wleźć bo zablokowane. Kiedy odpalałem monitor programu to z tych śmieciarskich stron po 5-6 nr IP próbowało się wedrzec na kompa.

Jedno odblokowanie na 2-3h i mam 5-7 różnych reklamiarzy rezydujacych na dysku

Ten serwis powinni zbanować i zamknąć - nie wiem czy admini tego portalu wiedzą o tym co "mają na łączach"