Skocz do zawartości


Zdjęcie

Laptop Lenovo - problem z kartą sieciową


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pheebsik

Pheebsik

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 24 07 2016 - 17:43

Witam,
mam problem z moją kartą sieciową w laptopie Lenovo G710. 
Wszystko było w porządku, super i w ogóle. Raz na jakiś czas internet się ot tak wyłączył, ale do dziś nie mam pewności, czy to problem karty czy Liveboxa,gdyż mniej więcej w tym samym czasie został wymieniony, ale do sedna.
Jakiś czas temu przeinstalowałam system, zainstalowałam wszystkie sterowniki i niby wszystko było w porządku. Do momentu, aż chciałam połączyć się z internetem. Komputer nie wykrywa karty sieciowej, a jedyne co mam w prawym dolnym pasku to 'kabel sieciowy jest odłączony". 
Załączam screen z menadżera urządzeń. 
I nie za bardzo wiem jak sprawdzić czy karta jest uszkodzona, czy problem leży gdzie indziej.
W tym momencie korzystam z internetu na przenośnym modemie SAGEM, który niestety jest delikatie uszkodzony i internet odłącza się za każdym razem gdy poruszy się kablem USB lub tym dziadostwem :)


Załączone miniatury

  • Przechwytywanie.PNG

  • 0

#2 marian_janusz_pażdzioch

marian_janusz_pażdzioch

    Początkujący

  • 10 postów

Napisano 26 07 2016 - 10:46

hmm. moze jak odpalasz laptop zaczyna sie moze troche trzasc i powstają wibracje ktore poruszaja ten kabel usb albo poprostu wymen kabel



  • 0

#3 Pheebsik

Pheebsik

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 27 07 2016 - 17:27

Uszkodzone jest wejście USB adaptera, ale nie w tym mój problem. Problem w tym, że bezprzewodowo nie łączy się komputer z internetem. 



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych