Skocz do zawartości


Zdjęcie

Laptop HP PROBLEM BLUESCREEN


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Raiden91

Raiden91

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 12 08 2014 - 13:19

Witam , mam następujący problem. Jestem w posiadaniu laptopa HP Compaq 6530b systemem W Vista Business 32 bit. Ostatnio podczas uaktualniania sterownika w programie DriverEasy (nazwa sterownika: Broadcom NetLink ™ Gigabit Ethernet) komputer uległ zawieszeniu i wyłączyłem go. Po włączeniu laptopa wyskoczył mi bluescreen. Mam możliwość zalogowania się poprzez tryb awaryjny (również z dostępem do sieci). Próby cofnięcia zmian do ostatniego dobrego rozruchu nie przyniosły żadnych efektów. Jestem w kropce. Oto kilka informacji które uważam za ważne:

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.256.6
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a0
BCP1: 00000101
BCP2: 00000007
BCP3: 88963708
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini081014-05.dmp
C:\Users\Impet\AppData\Local\Temp\WER-66394-0.sysdata.xml
C:\Users\Impet\AppData\Local\Temp\WERBD26.tmp.version.txt


pliki C:\Windows\Minidump\*.dmp

Osobiście jestem zdania że może to być wina sterowników (w końcu rozruch z trybu awaryjnego działa) ale liczę na waszą pomoc i wskazówki.
A i jeszcze jedno, nie posiadam płyty naprawczej systemu Windows Vista, po prostu nie dostałem jej przy zakupie. Czekam na fachowe , możliwie najłatwiejsze rozwiązanie dla mojego problemu. Z góry dziękuję. Za najlepszą odpowiedź stawiam piwko
:yes:

Użytkownik Qauke edytował ten post 12 08 2014 - 15:08

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 12 08 2014 - 15:11

Przywróć system z ostatniej dobrej konfiguracji.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych