Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kopia tekstów na stronie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sławosław

sławosław

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 17 07 2017 - 11:22

Prawdopodobnie copywriter który dla mnie pracuje pokopiował teksty z innych podobnych stron… No może nie słowo w słowo ale wyraźnie można odgadnąć na czym sie wzorował i że tylko je troche pozmieniał zeby nie bylo chamskie kopiuj-wklje. Zorientowałem sie zupełnie przypakdiem… Co mam teraz zrobić poza tym że zwolnić copywritera?



  • 0

#2 mikis

mikis

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 18 07 2017 - 14:28

ty chyba przesadasz;) skoro teksty nie są kopiuj wklej to roboty sie nie połapią. w unikalnej treści chodzi o to żeby nie była duplikatem a nie była najbardziej nowatorska pod slońcem i nikt wczesniej nic podobnego nie napisał, wyluzuj


  • 0

#3 SupremumSEO

SupremumSEO

    Początkujący

  • 14 postów

Napisano 19 07 2017 - 08:53

Nie jestem prawnikiem, ale z perspektywy prawa własności intelektualnej sytuacja, którą opisujesz, ociera się o plagiat ukryty. Polega on na wykorzystaniu czyjegoś tekstu i przekształceniu go. Jest od niego wiele wyjątków i sytuacji, które wcale plagiatem nie są, choć mogą na takie wyglądać. Sytuacja jest też dość skomplikowana z punktu widzenia SEO. Niedozwolone jest powielanie treści. Jeżeli Google wykryje taką samą treść na dwóch różnych stronach, prawdopodobnie nałoży karę na tę witrynę, która dopuściła się duplikatu, ale niestety, druga strona również może utracić pozycje w wynikach wyszukiwania.  Łatwo to sprawdzić, więc nie warto ryzykować. To, że copywriter szuka informacji na temat, na który pisze i korzysta z nich we własnym tekście nie jest niczym złym, dopóki na bazie tych informacji kreuje własny tekst, a nie parafrazuje cudzy.

  • 0

#4 sławosław

sławosław

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 20 07 2017 - 12:17