Skocz do zawartości


Zdjęcie

Komputer się restartuje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Johnyroo

Johnyroo

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 20 07 2015 - 15:58

Witam.
Mój problem polega na tym, że podczas włączania komputer na ekranie pojawiają się tryby, których mogę użyć do poprawnego uruchomienia systemu (awaryjny, awaryjny z obsługą sieci, awaryjny z wierszem polecenia, ostatnia dobra znana konfiguracja oraz normalne uruchomienie systemu). Niezależnie od tego, którą opcję wybiorę po chwili ładowania ekran przez ułamek sekundy staje się niebieski a potem komputer włącza się ponownie. Nie instalowałem ani nie ściągałem nic ostatnio. Dodam, że w świecie komputerowym jestem laikiem i nie znam się na tym kompletnie. Proszę o pomoc.

  • 0

#2 hary

hary

    The Untouchable

  • 791 postów

Napisano 20 07 2015 - 20:32

Wygląda na padnięty zasilacz ale powodów może być mnóstwo. 

 

Dobrze było by znać konfigurację sprzętową ...



  • 0

#3 bipiw

bipiw

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 180 postów

Napisano 20 07 2015 - 22:57

Dobre z tym zasilaczem:) Uszkodzony system plików lub zresetowana pamięć CMOS gdzie był ustawiony tryb ahci, natomiast po resecie zrobił się ide. Krótko mówiąc wejdź do BIOSa i sprawdz czy masz dobrą datę. Jeśli ok trzeba rzucić okiem na smart dysku lub odrazu uruchomić instalator windowsa->wybrać opcję napraw i użyć komendy chkdsk c: /f


Użytkownik bipiw edytował ten post 20 07 2015 - 22:58

  • 0

#4 hary

hary

    The Untouchable

  • 791 postów

Napisano 21 07 2015 - 07:47

Strzelałem bo kiedyś miałem podobny objaw.

 

bipiw - ładnie to wytłumaczyłeś jak dla laika.


Użytkownik hary edytował ten post 21 07 2015 - 07:54

  • 0

#5 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 21 07 2015 - 11:33