Skocz do zawartości


Zdjęcie

Komputer głównie do gier max 2600zł


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 serce89

serce89

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 24 04 2014 - 11:54

Pytania (kopiujecie i odpowiadacie):
- Czy zamierzasz podkręcać? Nie, nie znam się na tym ale jak poznam a słyszałem że nie jest to strasznie ciężkie to wtedy może tak, tzn za 2lata powiedzmy albo 1.5roku jak pc będzie już słabszy
- Czy potrzebne ci USB 3.0 i SATA 3? Może być
- Czy potrzebne ci są porty 5.1 dla głośników? Nie sądzę 
- Czy masz coś ze starego komputera, mam komputer ale myślałem żeby go sprzedać, warty pewnie z 500zł dam też do wyceny, dzisiaj wam pospisuję części
- Jaki masz monitor (wielkość i rozdzielczość natywna)? Samsung 19 ale do gier używam tv samsung 32
- Do czego wykorzystujesz komputer? Komputer głównie chcę wykorzystać do gier gdyż internet/muza itd. to laptop
- Czy potrzebna ci nagrywarka (zważywszy na fakt, że system można zainstalować z pendrive)? Tak gdyż kosztuje 50zł a nie ma co jej nie dodawać za taką cenę
- Jakie dodatkowe części lub peryferia potrzebujesz? Brak.
______
Witam Panowie, potrzebuję waszej pomocy.Chcę kupić komputer do max 2600zł i nie wiem czy brać nowego złożonego czy może używanego z olx/allegro jeszcze z gwarancją gdzie wg.mnie to zaoszczędzi mi parę stówek.
 
Na tą chwilę myślę o tym zestawie http://www.morele.net/inventory/info/J8eimK/
+ 4gb więc prawie 2600zł wychodzi.
Czy coś polecacie zmieniać, jest lepsza grafa?
 
Napiszcie również co w moim wypadku byście zrobili, czy złożyli nowy czy może używany gdzie jeszcze jest gwara co zaoszczędzi te parę stów.
 
Pozdrawiam i czekam na wiele ciekawych komentarzy:jupi:

 



  • 0

#2 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 24 04 2014 - 16:27

Zestaw jest OK, tylko zmieniłym pamięć na Crucial Ballistix lub Elixir oraz zasilacz na mocniejszy XFX Core 450. Płyta formatu micro ci nie przeszkadza ?



  • 0