Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki router wybrac?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 4dr14n

4dr14n

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 10 07 2007 - 20:09

Hejka. Mam pytanie odnośnie tego, jaki powinienem wybrac router, do połączenia w siec komputery znajdujące się w domu.

Obecnie sygnał internetowy dobiega do mojego PC z sieci osiedlowej - ale chciałem połączyc do tegoż sygnału jeszcze dwa komputery - jeden stacjonarny i jeden laptop.

Poszukuję takiego routera, który umożliwiłby połączenie kablowo-radiowe tych trzech kompów (2 PC i jeden laptop). Radiowe połączenie dla laptopa i kablowe dla dwóch stacjonarnych kompów. Problem z tym że nie wiem jaki router wybrac, który umożliwiłby mi takie połączenie, a jednocześnie nie był droższy niż 200 zł, no i co ważne - dobrej, niepsującej się firmy.

Od razu dodaję, ze nie znam się na tym za bardzo, dlatego prosze w miarę możliwości nie pisac slangiem fachowca :(

Dzięki.

PS: acha, jakbyscie mogli też podac linki do jakikchś stronek sklepów w necie, gdzie można sobie takie cacko kupic, to by było fajnie - strefa: Kraków i okolice :(

  • 0

#2 Hugster

Hugster

    Tweaks.pl Team

  • 426 postów

Napisano 15 07 2007 - 08:20

Witam.

Skoro to sieć osiedlowa, to potrzebny jest Ci router z portem rj45. Standard to możliwość podłączenia do 4 komputerów 'na kabel' i do ponad 250 urządzeń bezprzewodowo. Polecam albo NetGera'a model WGT624 - jak dla mnie ta firma robi sprzęt niezawodny za rozsądne pieniądze, lub Linksys'a WRT54G v 3.1. Parametry są bardzo zbliżone, a ceny oscylują w granicach 150zl.


---
Pozdrawiam
Hugster

  • 0

#3 4dr14n

4dr14n

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 15 07 2007 - 13:45