Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak zdjąć simlocka z Samsunga SGH-L760


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 premo18

premo18

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 15 09 2007 - 15:19

Witam
mam nową sztukę SAMSUNGA SGH-L760 który od niedawna jest w sieci Play i chciałbym zdjąć z niego simlocka.
Może ktoś wie jak to zrobić?

Pozdro

  • 0

#2 Ziele

Ziele

    Biblioteka Zielińskiego

  • 1812 postów

Napisano 15 09 2007 - 19:55

Wystarczy iść do salonu play a oni zdjemą locka za drobną opłatą ;)
Ale ty pewnie o tym wiesz... Cóż szukałem tego trochę, bo chciałem ci pomóc i muszę stwierdzić, że z samsunga trudno będzie zdjąć locka bez opłaty

  • 0

#3 premo18

premo18

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 15 09 2007 - 23:39

Wystarczy iść do salonu play a oni zdjemą locka za drobną opłatą ;)
Ale ty pewnie o tym wiesz... Cóż szukałem tego trochę, bo chciałem ci pomóc i muszę stwierdzić, że z samsunga trudno będzie zdjąć locka bez opłaty

He he o tym Playu to nie wiedziałem....ale trzeba kasiorke płacić a ja chcę tak sam w domu się z tym uporaćDołączona grafika!! ;)
Ale jak się nie da to będę płaciłDołączona grafika!

Pozdro
premo18
  • 0

#4 alfik

alfik

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 20 09 2007 - 00:01

;) Hej

Ja też chciałem samemu i teraz mam "phone freeze" na 3 sieci (PLAY, ERA,ORANGE). ;)

Jeśli ktoś ma radę na to, to proszę o odpowiedź na a_l_f@op.pl

Z góry dzięki
alfik
  • 0

#5 CichSon

CichSon

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 01 10 2007 - 11:59

:D Hej

Ja też chciałem samemu i teraz mam "phone freeze" na 3 sieci (PLAY, ERA,ORANGE). :D


Masz "phone freeze" na 3 sieci to znaczy , że działa Ci tylko w tych trzech sieciach? O to chodzi? Bo nie bardzo rozumiem :/
  • 0

#6 pawlakk

pawlakk

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 16 11 2007 - 21:12

elo. mam samsunga sgh-l760 i jak ziomale wyżej chce zdjac simlocka z play SAMEMU W DOMU bo mi kasy szkoda ;p moj e-mail pawlakjunior@wp.pl jezeli ktos moglby mi pomoc to bede wdzieczny :lol:
pozdro
  • 0

#7 mariuszk27

mariuszk27

    Początkujący

  • 25 postów

Napisano 17 11 2007 - 13:28

Kolego obawiam sie ze samemu to nie zdejmiesz skonczyla sie juz mozna powiedziec era podlaczania kabelka do fona i po simlocku ja sciagalem z x700 tzn nie ja bo na pewnej gieldzie mi sciagali kosztowalo mnie to 30 zeta i widzialem jak sciagaja to rozebrali mi caly tel aby podlaczyc plytke z jakims ukladem
  • 0

#8 Corbi

Corbi

    Zaawansowany użytkownik

  • 404 postów

Napisano 19 11 2007 - 10:58

Na dzisiaj za free z tego telefonu się nie uda zdjąc locka.
  • 0

#9 piotiwon

piotiwon

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 11 12 2007 - 11:33

:) Hej

Ja też chciałem samemu i teraz mam "phone freeze" na 3 sieci (PLAY, ERA,ORANGE). xD

Jeśli ktoś ma radę na to, to proszę o odpowiedź na a_l_f@op.pl

Z góry dzięki
alfik

tu jest odpowiedż KulanKendi Multi-Client SAMSUNG 3G MSL unlock
  • 0

#10 GruchaRK91

GruchaRK91

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 13 12 2007 - 20:14

ziomal jak to zrobiłes ze masz sgh na 3 sieci?? zrobiłes to sam czy w salonie play ? odp please...
  • 0

#11 Corbi

Corbi

    Zaawansowany użytkownik

  • 404 postów

Napisano 14 12 2007 - 09:24

To znaczy, że zablokował całkowicie telefon i w żadnej sieci mu nie działa.

  • 0

#12 TmarcinT

TmarcinT

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 15 12 2007 - 16:20

znalazłem coś takiego
[hide]
http://rapidshare.co...60.Unlocker.rar

[/hide]

  • 0

#13 WojtekG

WojtekG

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 20 12 2007 - 03:54

Witam
Sprawdzony sposob L760 znajduje sie tutaj

http://www.gsm-support.pl/samsung-unlock-p1289.pl.html

Jak wynika z informacji na stronie sposob dziala dla modeli:
L760 / U700 / U700v - World First via USB CABLE !
X830 / Z170 / J600e
Z240e / Z400v / X820 / A737 / ZV60 MS2
C130 / D840 / E116 / E210
E900 / E950 / F200 / F300
J600 / T649 / S720 / S730
X510 / X520 / X630 / X680
C140 / C170 / C180 / C260
C300 / E570 / X160 / X530
U100 / U300/ U600 / E490
I600 / I607 / P910 / P920
Z100 / Z105(u,v) / Z107(u,v)
Z130 / Z140 / Z150 / Z230
Z300 / Z310 / Z330 / Z350
Z360 / Z370 / Z400 / Z500
Z510 / Z520 / Z540 / Z550
Z560 / Z630 / Z650i / Z700
Z710 / ZM60 / ZV10 / ZV30
ZV30 (Firmware ZV30BUEL2) World First!
ZV40 / ZV50 / ZX20 / E840
  • 0

#14 tomek1502

tomek1502

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 09 01 2008 - 23:43

witam, kupilem ten program do sim locka i dziala, sam sobie sciaglem. Program generuje kod. kablem dolaczonym do tel laczymy sie z komputerem i program laczy sie z serverem (trzeba mic internet) i generuje kody ktorymi sciagamy sim locka. Tylko jest problem bo program sciaga simlocka tylko raz. Pozdro
  • 0

#15 Corbi

Corbi

    Zaawansowany użytkownik

  • 404 postów

Napisano 10 01 2008 - 11:00

Sam program nic nie daje. Trzeba mieć wykupione logi. 39 zł to cena za 1 log. 1 log = 1 telefon. Sam program jest za free.
  • 0

#16 CSA

CSA

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 18 01 2008 - 00:05

Sam program nic nie daje. Trzeba mieć wykupione logi. 39 zł to cena za 1 log. 1 log = 1 telefon. Sam program jest za free.


nie 1 log tylko 10 logów dla samsunga L760 1log = 1euro czyli za 10logow masz jakies 36zl plus przelew euro na konto czyli 38, tym samym programem mozna sciagnac z sonyericssonow za 5 logow ew z kart modemow umts za 25 logow, to aktualnie najlepsza oferta poza EuBoxem lub tnszy EasyUnlocker (30zl gdzieniegdzie)
  • 0

#17 gumi

gumi

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 05 02 2008 - 20:50

to co da się jakoś kosztami podzielić?
ktoś kupi i kody porozsyła ;)
?
  • 0

#18 WojtekG

WojtekG

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 06 02 2008 - 00:04

Nie ma takiej opcji. Dla kazdego egzemplarza telefonu sa inne kody - w skrocie - inny nr seryjny tel. (IMEI) = inne kody. Na dzien dzisiejszy nie ma innego rozwiazania. No chyba, ze w serwisie/komisie odblokuja taniej ;)

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych