Skocz do zawartości


Zdjęcie

Internet stacjonarny dla studenta?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pestka007

pestka007

    Początkujący

  • 19 postów

Napisano 08 11 2010 - 16:07

hej
Możecie mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy wyborze neta? Zastanawiam się nad któraś z ofert dla studentów (trochę tego wyszlo), ale przyznam szczerze , że jestem technicznym laikiem

  • 0

#2 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 08 11 2010 - 18:13

A w jakim rejonie mieszkasz, w jakim mieście studiujesz?. Są różni dostawcy lecz nie wszyscy mogą mieć do nich dostęp.

  • 0

#3 pestka007

pestka007

    Początkujący

  • 19 postów

Napisano 09 11 2010 - 13:47

Studiuje w Warszawie, więc pod tym względem chyba nie powinno być problemu (?) . Póki co to zwróciłam uwagę na dialog i neostradę, ale pod względem cen to zdecydowanie wyraźnie przoduje Tp. Nigdy nie korzystałam, ani z jednego operatora ,ani drugiego, więc będę wdzięczna za podpowiedzi.
  • 0

#4 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 09 11 2010 - 17:44