Skocz do zawartości


Zdjęcie

InPOST


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 27 11 2006 - 13:03

InPOST nowy dostawca usług pocztowych.
Jak widać firmie się nieźle układa, wkroczyła na rynek w momencie, gdy w Poczcie Polskiej rozpoczęły się strajki listonoszy. Co nam oferuje InPOST? -Super szybkie i tanie przesyłki listów zwykłych jak i poleconych np. w przypadku poleconych exproessowych róznica cen wynosi nawet 4zł (na korzyść InPost ;) ). Ich ofertę można znaleźć w internecie: www.inpost.pl jednakże wczytujac się w treść zauważyć można kilka myków:
1. Czy ceny sa brutto czy netto?
2. Co to znaczy zapakowanie listu w ich firmowa kopertę, czy jest ona za darmo i jakich jest rozmiarów?
3. Co się stanie, gdy klient nie odbierze towaru u listonosza?
Jak ktośmiał już doczynienia z InPOSTem zapraszma do dyskusji!

  • 0

#2 aiding

aiding

    Początkujący

  • 59 postów

Napisano 27 11 2006 - 15:06

No wlasnie rpzegladalem ich oferte i pisze na dole ze do wybranych uslug nalezy doliczyc 22% VAT. Chetnie bym skorzystal z ich opcji tylko najblizszy punkt mam w Szczecinie ;) Chyba ze przyjada po paczke ;)

  • 0

#3 zipo

zipo

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 07 12 2006 - 17:54

InPost jest super :P poleca się Dołączona grafika!Dołączona grafika! wysłałam już kilka listów, wszystko doszło ;) a pod nieobecność zostawiają awizo więc nic nie zginie Dołączona grafika!Dołączona grafika!Dołączona grafika!!
  • 0

#4 Firekage

Firekage

    Stały użytkownik

  • 379 postów

Napisano 07 12 2006 - 18:04

InPost jest super ;) poleca się Dołączona grafika!Dołączona grafika! wysłałam już kilka listów, wszystko doszło :P a pod nieobecność zostawiają awizo więc nic nie zginie Dołączona grafika!Dołączona grafika!Dołączona grafika!!


Reklama czy co ;) W te zapewnienia , ze nic nie zginie po prostu nie wierze.
  • 0

#5 thade

thade

    Stały użytkownik

  • 209 postów

Napisano 07 12 2006 - 19:05

Mmm... ale to moze byc maksymalnie do 500g ...
  • 0

#6 71proste

71proste

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 009 postów

Napisano 09 12 2006 - 20:25

Mmm... ale to moze byc maksymalnie do 500g ...


500G?slabo troche...
  • 0

#7 zipo

zipo

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 10 12 2006 - 17:24

:P InPost wypróbowany zatwierdzony POLECAM koniec z lizaniem znaczków ;) ;) :) :)

Reklama czy co ;) W te zapewnienia , ze nic nie zginie po prostu nie wierze.

a czemu to nie wierze spróbowac trzeba dość czekania miesiąc na rzeczy z allegro Dołączona grafika!! jak mi pasuje to reklamuje skąd ten sceptyzm????? tata listonosz????? ;)
  • 0

#8 jakobinek

jakobinek

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 14 12 2006 - 16:31

Na moje trzy wyslane przesylki, ani jedna nie dotarla, choc mija juz 8 dni! Gratulacje, kolejna denna firma, co to duzo szumu robi, a sprobuj dodzwonic sie na infolinie, albo namierzyc dzial reklamacji. Nie doczeksz tego! Struktura firmy przypomina sieci komorkowe: do dyspozycji jest tylko konsultant, a Ty nie masz podjescia do nikogo poza nim. Przy tym sam konsultant nieczego bnie moze oczywiscie... Ja dotarlem do "Reklamacji", ktora obiecala, ze tym sie zajmie... Obiecuje dac znac, jesli cos sie zmieni! Wszystkie informacje na forum powinny byc wiarygodne! Tak jak firmy, a z tym jest gorzej! Pozdrawiam! jakobinek
  • 0

#9 kamis200

kamis200

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 15 01 2008 - 19:37

Zakupiłem na Allegro przedmiot. Paczka została wysłana InPostem. Minęło 1,5 tygodnia a paczka nie jest dostarczona. Na ich stronie jest od tygodnia status "Przyjęta w Mieście Docelowym".
na infolinii jakas blondynka poinformowała iz trzeba zlozyc reklamacje. Złożyłem. Po paru godzinach odpisano mi iz przesylake moge odebrac pod jakims adresem. gdy udałem się tam okazało się że tam nie ma oddziału in postu.
LUDZIE UNIKAJNIE TEGO [beeep] BO TYLKO KLOPOTOW SOBIE NAROBICIE KORZYSTAJAC Z USLUG TEJ PORABANEJ FIRMY.
  • 0

#10 Compaq

Compaq

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 02 02 2008 - 01:02

Witam,
wysyłałem przez InPost kilka przesyłek które docierały z większym lub mniejszym opóźnieniem. Dwie z nich dotarły do adresatów po ponad 1,5 miesiącu czasu!Dołączona grafika Reklamacje u Nich to czysta farsa oto jedna z odpowiedzi na moją reklamację: " W związku ze zgłoszoną przez Państwa skargą o numerze XXX informujemy, że nie doręczyliśmy przesyłki adresatowi z powodu BŁĘDNY ADRES ODBIORCY za co InPost nie ponosi odpowiedzialności" Najlepsze w tym jest to że adres był prawidłowy! o czym świadczy to że przesyłkę po 1,5 miesiącu dostarczono pod niby BŁĘDNY ADRES:) Próba wyjaśnienia sprawy telefonicznie spełzła na niczym, konia z rzędem temu kto się dodzwoni do działu reklamacji (012) 6199820 wew 884 numer jest wiecznie zajęty ( świadczy to pewnie o tym że reklamacji jest wiele.... ). Przesyłka dotarła do adresata już po odpowiedzi listownej ze strony InPostu na moją reklamację. Ciekaw jestem kto zwrócił by mi pieniądze za przesyłkę i wartość towaru w przesyłce gdyby nie dotarła w ogóle? bo niby adres był błędny a InPost nic nie wspominał o jakiejkolwiek rekompensacie czy zwrocie przesyłki do nadawcy! To miała być chyba rekompensata "Za wszelkie wynikłe niedogodności w imieniu firmy InPost przepraszamy" Jednym zdaniem DNO I SIEDEM METRÓW MUŁU.....

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych