Skocz do zawartości


Zdjęcie

HP Pavilion g6-2260ew - Powolna praca się laptopa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 karkon94

karkon94

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 01 08 2017 - 19:56

Witam. Kilka dni temu laptop po aktualizacji antywirusa bardzo wolno
działa. Jeżeli chcę uruchomić stronę internetową - nie uruchamia danej
witryny tylko w kółko wczytuję. Jeszcze wolno się ładuje podczas
uruchamiania. Nawet gdy próbuję kliknąć w dokument, uruchomi się ale w tle
jest napis ,,brak odpowiedzi". Laptopa w ogóle nie można wyłączyć - tylko
przez przycisk Power.



Podaję parametry laptopa:

Nazwa: HP Pavilion g6-2260ew

System: Windows 8 (64 bit)

Procesor: Intel[emoji768] Core[emoji769] i5-3210M CPU 1007U @ 2.50 GHz (4 CPUs), ~2.5 GHz

Pamięć: 6144MBRAM



W załączniku dodaję logi z FRST64 oraz OTL.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Shortcut.txt   93,38 KB   513 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Addition.txt   63,96 KB   220 Ilość pobrań
  • Załączony plik  FRST.txt   58,08 KB   209 Ilość pobrań
  • Załączony plik  OTL.Txt   107,97 KB   259 Ilość pobrań

Użytkownik Qauke edytował ten post 01 08 2017 - 20:14
Nie ten dział. Przenoszę

  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 01 08 2017 - 20:12

Podaj screen z programu Cristal Disk Info

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  • 0

#3 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 02 08 2017 - 14:57

Jaki AV? Odinstaluj go i zainstaluj coś lekkiego. Jeżeli to nadal nie pomoże będziemy szukac przyczyn.


  • 0

#4 karkon94

karkon94

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 02 08 2017 - 21:18

Jaki AV? Odinstaluj go i zainstaluj coś lekkiego. Jeżeli to nadal nie pomoże będziemy szukac przyczyn.

To nie AV. Posiadam ESET-a NOD 32 - wersja 10.

Zaaktualizowałem z wersji 9 na 10. Wina może leżeć po stronie antywirusa - przed aktualizacją takiego problemu nie było z wolną pracą laptopa. Po tej aktualizacji na 10 laptop zacinał się nawet na 5 minut. Zamknąć też nie można było.

 

Zastanawiam się nad punktem przywracania. Reinstal antywirusa nie wiadomo czy rozwiąże problem.

Załączone pliki


  • 0

#5 karkon94

karkon94

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 02 08 2017 - 22:50

To nie AV. Posiadam ESET-a NOD 32 - wersja 10.

Zaaktualizowałem z wersji 9 na 10. Wina może leżeć po stronie antywirusa - przed aktualizacją takiego problemu nie było z wolną pracą laptopa. Po tej aktualizacji na 10 laptop zacinał się nawet na 5 minut. Zamknąć też nie można było.

 

Zastanawiam się nad punktem przywracania. Reinstal antywirusa nie wiadomo czy rozwiąże problem.

Podaję aktualne parametry Cristal Disk - z dnia dzisiejszego (02.08.2017)


Załączone pliki


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych