Skocz do zawartości


Zdjęcie

Grafika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 jock44er22

jock44er22

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 18 10 2007 - 21:30

Witam .
Mam takie pytanko - sklad w corellu do druku? (skład dpd)
Jestem zielony i potrzebuje waszej pomocy - jak by mi mógł ktoś wyjaśnić na przykładzie + jakies zdjęcia .


dzieki i czekam . <_<

  • 0

#2 jock44er22

jock44er22

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 23 10 2007 - 16:03

Witam cisza - nikt nic nie napisał hehehhe - szkoda - chyba nie było na tej stronie jakiegoś grafika ktury tym się zajmuje .
ale cos znalazłem na necie - jest to zbiżony temat - ale dalej - nie wiem jak zrobić w jakimś prgramie grafisznym .
1)

Komputerowy skład dokumentów

Wybrane programy do składu. Przygotowanie dokumentów do druku. Ustawianie parametrów strony. Wybór systemu zarządzania kolorem. Narzędzia dostępne w programie. Zarządzanie stroną wydruku. Dopasowanie do rozmiaru strony. Operowanie na tekście, ramki. Import tekstu, filtry. Formatowanie tekstu. Style. Wprowadzenie grafiki do publikacji. Obróbka grafiki. Oblewanie grafiki tekstem. Definiowanie kolorów. Separacja kolorów. Spis treści, indeksy, przypisy, skorowidze. Skrypty w programie i automatyzacja zadań. Zapis pliku na dysku w wybranym formacie: pdf, WWW, drukarka, naświetlarka, ploter, postscript.


2)

Home / Porady / Adobe InDesign
Adobe InDesign - program komputerowy służący do projektowania, łamania, składania i przygotowywania do druku materiałów poligraficznych - szczególnie wydawnictw wielostronicowych i o skomplikowanej strukturze. Stworzony został od podstaw przez amerykańską korporację Adobe.