Skocz do zawartości


Zdjęcie

Explorator Windows nie działa. Problem z thumbache.dll


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Domma86

Domma86

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 01 12 2014 - 22:34

Witam. Mam taki problem: Po włączeniu komputera pojawia się komunikat Explorator Windows przestał działać, ikony nikną, po chwili wracają i znów ten komunikat. I tak w kółko. Nie mogę otworzyć Dokumentów, Plików pobieranych, Obrazów itp. W trybie awaryjnym to samo. Dzienniki Windows wykazały problem z thumbache.dll
 
System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Users\dg\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer\thumbcache_96.db z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; lub brak dysku. System Windows zamknął program Eksplorator Windows z powodu następującego błędu.
 
Program: Eksplorator Windows
 
Plik: C:\Users\dg\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer\thumbcache_96.db
 
 
Aplikacja powodująca błąd explorer.exe, wersja 6.0.6001.18164, sygnatura czasowa 0x4907e242, moduł powodujący błąd thumbcache.dll, wersja 6.0.6001.18000, sygnatura czasowa 0x4791a787, kod wyjątku 0xc0000006, przesunięcie błędu 0x0000cc95, identyfikator procesu 0x1774, godzina rozpoczęcia aplikacji 0x01d00d910259e679.
 
Pomożecie???

 



  • 0

#2 Domma86

Domma86

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 02 12 2014 - 20:58

Sama już sobie pomogłam. Jakby ktoś miał podobny problem, polecam link: https://www.raymond.cc/blog/what-you-should-know-about-thumbsdb-file/



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych