Skocz do zawartości


Zdjęcie

Codziennie 3 inne bluescreeny w nowym sprzęcie - Co robić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 trzasku

trzasku

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 27 08 2013 - 03:57

Szanowni Państwo,
 
Niedawno zakupiłem nowy komputer na który wydałem łącznie około 5 tysięcy złoty, miał być to mój komputer marzeń ale niestety od jakiegoś czasu, około miesiąca, w różnych sytuacjach które nie mają ze sobą powiązania wyskakują mi bluescreeny; BAD_POOL_HEADER, PFN_LIST_CORRUPT_, MEMORY_MANAGMENT. Obawiam się że może być to coś poważnego dlatego prosiłbym was o pomoc, wszystko jest na gwarancje więc ewentualnie mógłbym oddać. Nic nie kręciłem, korzystam z komputera do renderowania filmów i grafiki.
 
Z góry dziękuję za wszelką pomoc,
 
Z wyrazami szacunku,
 
Patryk
 
Specyfikacja komputera:
 

Procesor: Intel Core i7-3770K (Ivy Bridge)
Płyta główna: MSI Z77 MPower
Pamięć: Corsair Vengeance Low Profile DDR3 16GB (2x8GB) CL9 
Karta graficzna: Asus GTX 670 2048MB GDDR5
Zasilacz: SilentiumPC Deus G1 600W 80Plus Bronze
Dysk twardy: Seagate Barracuda 7200.14 3TB
Dysk SSD: Samsung SSD 830 MZ-7PC256 256 GB
Chłodzenie procesora: Fortis HE 1225
System: Winodws 7 64
 
Zdjęcia:
nM60Fdg.jpg
VBTDn8S.jpg
POTntA6.jpg

 



  • 0

#2 bipiw

bipiw

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 180 postów

Napisano 27 08 2013 - 13:50

Czy ten 'nowy' komputer(jak BSOD zaczęły się jakiś miesiąc temu to właściwie nie wiadomo jak bardzo nowy jest) już zdarzyło Ci się wyczyścić? Zrób skan pamięci ram przy pomocy programu memtest(z każdą kością osobno). Sprawdź czy masz aktualne wszystkie sterowniki. Przeskanuj dyski przez cmd-> CHKDSK oraz sprawdź poprawność plików przez cmd->sfc /scannow.



  • 0

#3 trzasku

trzasku

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 11 03 2014 - 02:44

Zrobiłem Memtest i już przy pierwszej pamięci wyrzuciło mi błąd więc test od razu po błędzie przerwałem i zaznaczyłem kość jako wadliwą. Mam kilka pytań co do reklamacji pamięci RAM. Czy podczas reklamacji muszę wysłać wszystkie 4 kości czy mogę zostawić sobie te które okażą się bezbłędne tak żebym na czas wymiany i naprawy mógł korzystać z komputera (nie posiadam innych kości)? Kupiłem RAM w sklepie internetowym morele, czy mam zwracać się bezpośrednio do Corsair czy może właśnie do tego sklepu? Czy są jakieś szczególne rzeczy o których należy wspomnieć podczas składania reklamacji?

 

f8208PN.jpg


  • 0

#4 dale918918

dale918918

    Początkujący

  • 128 postów

Napisano 11 03 2014 - 15:03

Wszystkie przeskanowałeś? Może być przypadek że możesz mieć też na kolejnych kościach błędy :P


  • 0

#5 trzasku

trzasku

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 13 03 2014 - 18:13

Dziękuję za pomoc! Tylko jedna kość jest uszkodzona, jutro ją zanoszę do netpunktu morele. Teraz rodzi się pytanie jak wykorzystać pozostałe 3 kości? Nie jestem pewny czy wsadzając 3 kości komputer będzie działał poprawnie dlatego umieściłem dwie w odpowiednich slotach według User Guide aby pracowały w dual channel. Czy mogę dorzucić jeszcze trzecią kość czy mogą nastąpić problemy? Zauważyłem na płycie głównej opis poszczególnych slotów, zastanawiam się dlaczego drugi, trzeci i czwarty slot są oznaczone jako FIRST - może do nich wsadzić 3 kości zamiast 2 które są obecnie w dual channel?
msc8iqU.jpg


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych