Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak transferu danych przy poprawnym połączeniu do sieci. W czym problem?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sup Sis feggit meggit xoxo

Sup Sis feggit meggit xoxo

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 18 03 2013 - 20:05

Nie umiem sprawić, aby mi działał internet mimo, że jest napisane, że połączenie z internetem jest aktywne. Nie znam się na tym i nie wiem jakie informacje mogą być przydatne dlatego wklejam zrzut ekranu.sieć.png . To wszystko dzieje się po formacie, router nie był dotykany, nawet na niego nie patrzyłem. Wszystko zostało tak jak było przed formatem. Jedyna różnica to to, że nie działa (stwierdzam to na podstawie tego, że nie moge korzystać z żadnej przeglądarki).

  • 0

#2 Krzychu25

Krzychu25

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 045 postów

Napisano 18 03 2013 - 20:41

Jak dokładniej się objawia to, że "nie działa"? Strony się nie ładują? Próbowałeś zresetować ruter, albo przepiąć kabel w inne gniazdko? Działa ci na innych urządzeniach po wifi?

  • 0

#3 Sup Sis feggit meggit xoxo

Sup Sis feggit meggit xoxo

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 19 03 2013 - 15:47

Stwierdzam to na podstawie tego, że nie moge korzystać z żadnej przeglądarki. Po włączeniu przeglądarki pojawia się komunikat, że jest kiszka( w operze np. treść tego komunikatu to " nie można odnaleźć serwera" ). Mam w domu 3 komputery podpiete do jednej sieci. Internet mi nie działa po formacie, czyli można śmiało przypuszczać, że przyczyną są jakieś ustawienia internetowe, które po formacie przepadły. Co mogę jeszcze dodać do opisu? Przed formatem działa, po formacie nie działa. Internet w pozostałych 2 kompach bez zmian.
  • 0

#4 Krzychu25

Krzychu25

    Zaawansowany użytkownik

  • 1 045 postów

Napisano 19 03 2013 - 16:18

Masz oryginalny windows? sprawdzałeś internet na innych aplikacjach np windows update?
  • 0

#5 Sup Sis feggit meggit xoxo

Sup Sis feggit meggit xoxo

    Początkujący