Skocz do zawartości


Zdjęcie

BlueScreen 0x000000F4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sakos

sakos

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 12 09 2014 - 15:32

Witam

Od jakiegoś czasu podczas grania (i nie tylko), wyskakuje mi Bluescreen. Całość wygląda tak:

 

0x000000F4

(0x00000000003, 0xFFFFFA8005923540, 0xFFFFFA8005923820, 0xFFFFF80002F807B0)

 

Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem i wie jak go rozwiązać, jestem laik w tych sprawach. Proszę o pomoc. Z góry dziekuje i pozdrawiam.



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 12 09 2014 - 17:21

Odczytaj plik DMP znajdziesz go w Mój komputer → C → Windows → minidump.
Instrukcja → http://www.cezarywalenciuk.pl/post/2011/07/29/Jak-otworzyc-pliki-DMP-w-Windows-7.aspx

  • 0

#3 sakos

sakos

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 13 09 2014 - 15:00

Odczytaj plik DMP znajdziesz go w Mój komputer → C → Windows → minidump.
Instrukcja → http://www.cezarywalenciuk.pl/post/2011/07/29/Jak-otworzyc-pliki-DMP-w-Windows-7.aspx

 Robiłem wszystko zgodnie z instrukcją i doszedłem do momentu w którym zauważyłem że u mnie w folderze Windows nie ma żadnego folderu Minidump !!?? Nie mam pojęcia o co chodzi. Wieczorem zrobie renistall Windowsa, może to cos pomoże.


  • 0

#4 viris33

viris33

    Administrator

  • 4 657 postów

Napisano 14 09 2014 - 11:59

Podaj pełną konfigurację komputera i wersję OS. Czy mamy sobie sami wywróżyć? Dodatkowo wymagane są testy pamięci ram Memtestem, screeny z CDI - SMART dysku, pomiar napięć zasilacza i temperatur podzespołów.

Windows oryginalny?


  • 0

#5 Igorius

Igorius

    Magister

  • 464 postów

Napisano 14 09 2014 - 12:24

Spróbuj tego -> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bpl%3B330100


  • 0

#6 sakos

sakos

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 23 09 2014 - 16:16

Podaj pełną konfigurację komputera i wersję OS. Czy mamy sobie sami wywróżyć? Dodatkowo wymagane są testy pamięci ram Memtestem, screeny z CDI - SMART dysku, pomiar napięć zasilacza i temperatur podzespołów.

Windows oryginalny?

Windows 7 Ultimate 64-bit (oryginalny)

 

Jeśli obrazek sie nie wyświetla, to tu wrzucam link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f28637fbaaad9bf1.html

 

Nie bardzo wiem o co chodzi z tym Memtestem i CDI - SMART, może są gdzieś jakieś poradniki???

 

Po przeinstalowaniu windowsa, bluescreen mi nie wyskakuje ponieważ w nic jeszcze nie grałem bo nie mam podłączenia do internetu, ale jest drugi problem ijak mi się zdaje o wiele poważniejszy. Po włączeniu komputera, po paru minutach komputer wydaje dziwny szum. i robi sie ciemność tzn. monitor mi gaśnie, tak jakby sygnał do niego nie dochodził, ale monitor działa tylko lampka z zielonego zmienia kolor na brązowy tak jakby komputer był wyłączony a monitor włączony. Kiedys też to się zdarzało ale od paru miesięcy nie miałem z tym problemu. Nie wiem czy to wina karty graficznej czy może dysku. Prosze o pomoc.

 

Chciałbym jeszcze dodać, że używam najnowszych sterowników do grafiki, piszę o tym bo kiedyś cos czytałem, że to może byc problem.


Użytkownik sakos edytował ten post 23 09 2014 - 16:17

  • 0

#7 Igorius

Igorius

    Magister

  • 464 postów

Napisano 23 09 2014 - 19:54

Pomiar napięć zasilacza wykonujemy tylko i wyłącznie MIERNIKIEM!!! Odczyty z programów są tak naprawdę nic nie warte, co potwierdzi Ci każdy choć trochę znający się na sprzęcie.

 

A teraz podaj konfigurację swojego peceta czyli:

- procesor,

- płyta główna,

- karta grafiki,

- pamięci,

- zasilacz

Tu masz pomocny link http://forum.benchmark.pl/topic/92547-faqawarie-diagnostyka-komputera/?p=1056574

 

Co do diagnostyki pamieci progrmamem MEMTEST łap pomocny link http://forum.benchmark.pl/topic/92547-faqawarie-diagnostyka-komputera/?p=1056577

 

Pokaż też status SMART twojego dysku twardego wg tego http://forum.benchmark.pl/topic/92547-faqawarie-diagnostyka-komputera/?p=1056580

 

[do moderacji: ten poradnik z tych linków jest MOJEGO AUTORSTWA, konto tam mam już jednak usunięte]

 

Na razie tyle - trzeba zacząć od porządnej diagnostyki zanim wyda się 'wyrok" i spróbuje pomóc w naprawie problemu.



Użytkownik Igorius edytował ten post 23 09 2014 - 19:55

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych