Skocz do zawartości


Zdjęcie

Administrowanie pocztą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mercus

Mercus

    Początkujący

  • 26 postów

Napisano 22 09 2014 - 23:36

Witam. Jestem aktualnie na etapie tworzenia strony internetowej swojej firmy. Poza samą stroną, chcę również wykupić przstrzeń dyskową dla na pocztę, która w domenie będzie zawierać nazwę firmy. Poszperałem trochę i na http://www.nazwa.pl/poczta/ znalazłem ofertę, w której do samej pocztowy dorzucają również program pocztowy active.office. Chciałbym zapytać, czy może ktoś z Was korzystał z tego programu i mógłby się wypowiedzieć, czy dobrze on się sprawdza w administrowaniu pocztą. Sprawa może wydawać się banalna, ale w poprzedniej firmie, w kórej pracowałem (a z której nota bene odszedłem i rozpocząłem własną działalność w tej samej branży) problem z administrowaniem począt, przy naprawdę wielu mailach od kontrahentów nieraz naraził formę na koszty i co by nie było pogorszenie wizerunku. Stąd moje pytanie, bo mam możliowść zaopatrzenia się specjalny program, ale jeżeli active.office miałby się okazać wystarczający, to po co wydawać kasę.

 



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych